10 najlepszych wycieczek w 2018 roku

Przedstawiamy Wam 10 naszych najlepszych wycieczek, które odbyliśmy w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Rok 2018 był o wiele lepszy od poprzedniego, bo w podróży udało się być około 120 dni. Wspólnie w trójkę z Mają, która ma 11 miesięcy, byliśmy na szlaku około 100 dni. Podsumowanie o tym napisaliśmy tutaj. Jest z czego wybierać i stworzenie takiej TOP10 wycieczek stanowiło dla nas problem. Każda z nich zapadła nam w pamięć i być może któraś z nich stanie się inspiracją dla Ciebie, przy tworzeniu planu podróży na przyszły rok.

Wszystkie nasze górskie wycieczki i nie tylko górskie, bo przecież w tym roku byliśmy także nad Morzem Bałtyckim czy na Roztoczu, znajdziesz przechodząc w zakładkę podróże na górze strony. Możesz zrobić to od razu klikając tutaj. Każda z wycieczek jest podlinkowana, także klikając na daną wycieczkę zostaniesz od razu przeniesiony do jej opisu. Wszystkie poniższe propozycje z TOP10 przeszliśmy z Mają w chuście bez większych problemów. Nie są to trasy trudne dla dorosłego człowieka. Dzieci, które są mało chętne do wędrówek mogą mieć z niektórymi problem, zwłaszcza, że na przykład wycieczki na Szrenicę i Śnieżne Kotły czy Baranią Górę mierzą ponad 20 kilometrów. Najłatwiejsze z wymienionych jest wyjście na Trzy Korony z Krościenka nad Dunajcem oraz na Szczeliniec Wielki z Karłowa. Przy tej drugiej propozycji wszyscy będą mieli dużą atrakcję idąc skalnym labiryntem.

10. Gorce | Konina – Turbacz – Konina

7. Pieniny | Krościenko nad Dunajcem – Trzy Korony – Krościenko nad Dunajcem

Najpopularniejszy szlak z Krościenka n/Dunajcem na Trzy Korony

6. Beskid Sądecki | Krynica-Zdrój – Jaworzyna Krynicka – Krynica-Zdrój

Beskid Sądecki: Krynica-Zdrój – Jaworzyna Krynicka – Drabiakówka – Krynica-Zdrój

5. Beskid Śląski | Przełęcz Szarcula – Barania Góra – Przełęcz Szarcula

Barania Góra z dzieckiem przez Stecówkę i Przysłop

4. Bieszczady | Wołosate – Tarnica – Wołosate

Bieszczady: Tarnica z dzieckiem | najkrótszy i najłatwiejszy szlak

3. Bieszczady | Przełęcz Wyżna – Połonina Wetlińska – Przełęcz Wyżna

Bieszczady: Najłatwiejszy szlak na Połoninę Wetlińską | Chatka Puchatka i Osadzki Wierch

2. Góry Stołowe | Karłów – Szczeliniec Wielki – Karłów

Szczeliniec Wielki | najwyższy szczyt Gór Stołowych

1. Karkonosze | Szklarska Poręba – Śnieżne Kotły – Szrenica – Szklarska Poręba

Szrenica, Śnieżne Kotły, źródło Łaby i Wodospad Kamieńczyka

Zachęcamy Cię do odwiedzin naszych stron na FacebookuInstagramieTwitterze i Google+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl oraz wsparcia naszej pracy. Komentuj i polecaj znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.

Wzgórza Włodzickie: Góra Świętej Anny
Góra Świętej Anny to szczyt w Sudetach Środkowych na Wzgórzach Włodzickich mierzący 647 m n.p.m. Miejsce to góruje nad Nową Rudą i jest świetnym punktem obserwacyjnym. Znajduje się tam kamienna wieża ...
Beskid Śląski: Ostre – Malinowska Skała – Małe Skrzyczne – Skrzyczne – Ostre...
2 sierpnia wybraliśmy się w Beskid Śląski. W planach mieliśmy zdobycie najwyższego szczytu Beskidu Śląskiego i Beskidu Małego. W pierwszy dzień Skrzyczne, a w drugi Czupel. Oba szczyty już w jakimś st...
11 kilometrów w raju dla każdego. Pieniny Spiskie w jeden dzień
Polski Spisz słynie z przepięknym krajobrazów. Szerokie spojrzenie na Tatry, Pieniny Właściwe czy Gorce potrafi zachwycić. Przekonać się można o tym szczególnie o poranku. W tym wpisie mamy dla Was pr...
Beskid Śląski: Trzy Kopce Wiślańskie – Telesforówka – Stary Groń – Grabowa
Po prawie sześciu miesiącach przerwy wreszcie udało się wyskoczyć w góry na więcej niż 1 dzień. Samochód zostawiony u mechanika spowodował, że w Beskid Śląski i Beskid Żywiecki pojechaliśmy kilka ...
Szlak Warowni Jurajskich pod patronatem Związku Gmin Jurajskich
Już niedługo wrócimy na szlaki Jury Krakowsko-Częstochowskiej, żeby pod patronatem Związku Gmin Jurajskich powędrować Szlakiem Warowni Jurajskich z Mstowa do Rudawy mierzącym 152 kilometry. Gdy w ubie...