5 celów podróżniczych, które musimy zrealizować w 2019 roku

2019 rok rozpoczął się kilka dni temu. Przywitaliśmy go podczas górskiej wycieczki pod Beskidzie Sądeckim. Znasz już nas trochę i wiesz, że nasze wycieczki są spontaniczne i w większości planowane na dzień przed wyjazdem, dlatego ciężko określić, gdzie będziemy i co zobaczymy w najbliższych miesiącach. Jednak kilka podróżniczych celów, które musimy zrealizować w 2019 roku możemy sobie założyć już na początku.

Po minionym roku wiemy, że takie małe planowanie przynosi nam spore korzyści. Na początku 2018 roku założyliśmy sobie, że pojedziemy w Bieszczady, w których nie byliśmy już kilka lat. Pewnie gdyby nie ten określony cel to kolejny raz byśmy wyjazd tam odpuścili i potem żałowali jak co roku. Oprócz tego wykonaliśmy cały założony plan. Możesz go zobaczyć tutaj. Jeśli ten pomysł sprawdził nam się w 2018 roku to teraz też musi być dobrze. Oto nasze plany podróżnicze w 2019 roku.

Minimum 20 dni w Tatrach

Z wycieczkami w Tatry zawsze mamy problem. Bardziej wolimy chodzenie po Beskidach czy Sudetach, chociaż Tatry znamy bardzo mało. 2019 rok będzie przełomowy. Częściej będziemy wyruszać na tatrzański szlak. Pierwszy wyjazd planujemy jeszcze tej zimy.

Wyjście z dzieckiem na Śnieżkę

Na Babią Górę z dzieckiem kilkumiesięcznym udało się wyjść w 2018 roku. Teraz planujemy zdobycie najwyższego szczytu Karkonoszy – Śnieżki. Może nie w zimie, ale jak się zrobi trochę cieplej to może Maja już na własnych nogach zdobędzie szczyt.

Nocleg i wschód słońca na Szrenicy

O tym myślimy już od bardzo dawna. Szrenica to jedno z ciekawszych wzniesień w polskich górach, a wschód słońca oglądany z tego miejsca jest przepiękny. Do tego planujemy zatrzymać się w schronisku na noc co sprawi, że nie będziemy musieli wcześnie zrywać się z łóżek.

Warszawa

Chcemy po raz pierwszy wspólnie pojechać i odwiedzić stolicę Polski oraz jej największe atrakcje. Już mamy stworzoną taką małą listę naj… Może coś Cię szczególnie urzekło w Warszawie i chcesz nam o tym powiedzieć. Skomentuj wpis. 🙂

Ponad 3 miesiące w podróży

W minionym roku udało się być w podróży 120 dni. W tym ponad 90 dni z dzieckiem. Tym razem chcemy to powtórzyć, a może i nawet spędzić jeszcze więcej czasu na odkrywaniu najpiękniejszych zakątków Polski. Stworzyliśmy z tego powodu specjalną mapę, na której umieszczamy najciekawsze miejsca. 🙂 Znajdziesz ją tutaj

Hej! Zostaw komentarz pod wpisem.

Dzięki i do zobaczenia na szlaku!

Kalendarz Góromaniaka 2018 – 12 miesięcy z widokiem na góry
  Również w tym sezonie mamy dla Was kalendarz na następny rok z naszymi autorskimi zdjęciami. Tym razem liczba jest ograniczona, bo mamy tylko kilkanaście sztuk. Mieliśmy go w ogóle nie robić...
Jak dobrze zaplanować dzień na górskim szlaku?
Pierwszym krokiem, który musimy wykonać przed wyjściem na górski szlak jest odpowiednie zaplanowanie dnia. Robimy to przede wszystkim dla bezpieczeństwa, a nawet dla atrakcji na trasie, które czasem m...
10 pomysłów na wakacyjną wycieczkę w góry
Wakacje trwają, a Ty nie masz pomysłu na wycieczkę w góry? Oto 10 naszych propozycji na wędrówkę w różnej części gór. Zakładamy, że jesteś w takim miejscu, że znajdziesz coś dla siebie. Są to wycieczk...
Skąd pomysł na blog górski i podróżniczy mynaszlaku.pl
My jako uczniowie sądeckiego Ekonoma jeszcze w 2009 roku nie myśleliśmy o górskich wędrówkach. W pierwszej klasie nawet by nas pewno nikt nie namówił. Pewno jesteście ciekawi jak to było, że zrodził...
Aplikacje na smartfona, które używamy w górach
Obecnie rynek jest zapchany smartfonami z każdej półki cenowej, różniącymi się między innymi wielkością ekranu, pamięcią telefonu, pojemnością baterii czy ilością megapikseli w aparacie. Teraz coraz c...