Beskid Niski: Wzgórze Franków i Cergowa

Kilka zdjęć z Beskidu Niskiego. Wzgórze Franków i okolice Dukli. Poniżej znajduje się Teodorówka – studencka chata SKPB Warszawa. Okazale prezentują się stamtąd Cergowa i Chyrowa. Wzgórze Franków wchodzi w skład Gór Iwelskich

Beskid Niski: Iwonicz-Zdrój – Żabia Góra – Przymiarki – Iwonicz-Zdrój
Niedzielny poranek. Znajdujemy się w Beskidzie Niskim. 80 kilometrów od domu, w pięknym miejscu między Rymanowem i Rymanowem-Zdrój. Dokładnie w Posadzie Górnej w kwaterze prywatnej. Przyjechaliśmy t...
Beskid Niski: Jaworze, wieża widokowa i zima w pełni
W górach zima w pełni. Przekonałem się o tym podczas wczorajszego poranka, gdy wybrałem się na krótką wycieczkę na pogranicza Beskidu Sądeckiego i Beskidu Niskiego na szczyt Jaworze, na którym znajduj...
Korona Beskidu Niskiego: Kamień nad Jaśliskami
Kamień nad Jaśliskami to szczyt mierzący 857 m n.p.m., znajdujący się w paśmie granicznym Beskidu Niskiego. Co ciekawe mieszkańcy nazywają go po prostu Kamieniem, a autorzy przewodników czy map turyst...
Najłatwiejszy szlak na Cergową i nowa wieża widokowa
23.11.2018 | Drugi dzień wędrówki po Beskidzie Niskim. Na pierwszy plan idzie Cergowa, na której powstała niedawno wieża widokowa. Idziemy ścieżką, którą jeszcze nie wędrowaliśmy. Uważamy, że jest to ...
Korona Beskidu Niskiego: Cergowa
Wschód słońca tego dnia nam się udał, więc by nie tracić czasu podjechaliśmy do Zawadki Rymanowskiej. To z tego miejsca wyruszyliśmy, aby zdobyć Cergową. Samochód zostawiliśmy na poboczu przy kościele...