Beskid Sądecki: Wschód słońca i sesja ślubna na Jaworzynie Krynickiej

Z Sylwią i Damianem byliśmy umówieni kilka dni wcześniej. Zaplanowaliśmy sesję ślubną gdzieś na szlaku. Państwo Młodzi mieszkają niedaleko Krynicy-Zdroju, dlatego wybraliśmy się na Jaworzynę Krynicką bez szlaku pod kolejką do góry. Wystartowaliśmy o 4:30 i o 5:45 byliśmy na górze. Nie było tam nikogo, słońce też jakoś nie chciało wyjść przed chmury. Mieliśmy za to dalekie widoki, bo widzieliśmy Bieszczady po stronie ukraińskiej, w tym najwyższy szczyt pasma – Pikuj oddalony o ponad 160 kilometrów w linii prostej od górnej stacji kolejki. W drugą stronę prezentowały się wybornie Tatry. Słońce pokazało się dopiero godzinę później i przepiękne oświetliło zbocza Jaworzyny Krynickiej.

Zachęcamy Cię do odwiedzin naszych stron na FacebookuInstagramieTwitterze i Google+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl. Komentuj i polecaj znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.

Angelika i Mateusz :)

Beskid Sądecki: Wieża widokowa w koronach drzew w Krynicy-Zdroju
Pierwsza w Polsce wieża widokowa w koronach drzew o unikalnej konstrukcji drewnianej stanie w Krynicy-Zdroju. Niezwykła drewniana konstrukcja wieży o wysokości 49,5 metra budowana jest na szczyci...
Plener ślubny na Podhalu i wschód słońca na Łapszance
Wschód słońca w górach to najlepszy spektakl jaki można zobaczyć. I na niego właśnie przekonaliśmy Gosię i Tomką - Parę, która niedawno miała swój najważniejszy dzień. Jesteśmy pełni podziwu, że bez m...
Beskid Wyspowy: W górach inny jest świat, czyli ocean chmur pod Jaworzem
Jak jechaliśmy dzisiejszego poranka w góry to wiedzieliśmy co może nas u góry spotkać. Prognozy zapowiadały poziom chmur na poziomie 500-600 m n.p.m. więc położony o 300 metrów wyżej Jaworz powinien z...
Beskid Sądecki: Koziarz w porannych promieniach słońca
Dzisiaj w nocy postanowiliśmy wybrać się w Beskid Sądecki na wschód słońca na Koziarz, gdzie od jakiegoś czasu znajduje się wieża widokowa. Po dwóch poprzednich pechowych razach pogodowych teraz ...
Sesja ślubna w górach. Agnieszka i Mateusz ponad chmurami
Sesja ślubna w Tatrach jest czymś o czym marzy wiele Par Młodych. Jednak gdy nie ma możliwości pojechać na tatrzańskie szlaki to wybieramy Beskidy, które potrafią zaskoczyć za każdym razem. Dzisiaj gd...