Beskid Śląski: Pradziad z Baraniej Góry. 138 kilometrów w linii prostej

Podczas niedawnej przygody na Baraniej Górze w Beskidzie Śląskim mieliśmy okazję obserwować bardzo odległe widoki. Z wieży widokowej dostrzegalne były Wysokie Jesioniki z Pradziadem na czele. W linii prostej to odległość 138 kilometrów.

Barania Góra jak zaczarowana

Kliknij na zdjęcie i zobacz w większym rozmiarze.

Zachęcamy Cię do odwiedzin naszych stron na Facebooku, InstagramieTwitterze i Google+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl. Komentuj i polecaj znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.

Angelika i Mateusz :)

Smerek, Roh, Osadzki, Wielka Rawka. Bieszczady widziane z Jaworzyny Krynickiej
Oglądając krajobrazy podczas wschodu słońca na Jaworzynie Krynickiej nie przypuszczaliśmy, że nad pobliskimi wzniesieniami Beskidu Niskiego zobaczymy Bieszczady, a z nich między innymi takie wzniesi...
Barania Góra – To właśnie stąd wypływa Wisła
Po ostatniej, a zarazem pierwszej wizycie w Beskidzkie Śląskim 12 września tego roku, pokochaliśmy te regiony od pierwszego wejrzenia. Zachwytów podczas tych 2 dni, które tutaj ostatnio spędziliśmy ni...
Barania Góra i Schronisko PTTK na Przysłopie i Chatka AKT na Pietraszonce
Drugi dzień w Beskidzie Śląskim spędziliśmy na szlaku na Baranią Górę. Odwiedziliśmy pseudo schronisko na Przysłopie, a potem bardzo przyjemną Chatkę AKT na Pietraszonce. Pogoda nie była najlepsza...
Beskid Śląski: Barania Góra jak zaczarowana
Po znakomitym poranku na Ochodzitej, którego oglądaliście już kilka dni temu, przyszedł czas na kontynuację tego przepięknie rozpoczętego dnia. Z Ochodzitą pożegnaliśmy się około godziny 7:30 i przeje...
Dalekie obserwacje: Ukraiński Pikuj widziany z Jaworzyny Krynickiej – 166 kilometrów w linii p...
O takich rzeczach nawet nam się nie śniło... Nie przypuszczaliśmy, że zobaczymy podczas dzisiejszego poranka najwyższy szczyt Bieszczadów - Pikuj, znajdujący się już po stronie ukraińskiej, który odda...