Beskid Wyspowy: Chełm Łososiński o zachodzie słońca

Galeria z naszego wyjścia na zakończenie dnia 25.04.2018 w Beskid Wyspowy na Chełm Łososiński. O tej porze jeszcze tam nigdy nie byliśmy. Co ważne, nie prowadzi tam żaden wytyczony szlak, jednak droga od kościoła w Skrzętli-Rojówce prowadzi nas cały czas do przodu. Warto mieć ze sobą mapę lub GPS-a, żeby mniej więcej wiedzieć gdzie się jest. Liczyliśmy, że uda się dojrzeć Tatry, które były widoczne przez niemal cały dzień. Wieczorem zaszły już za chmury i pozostało nam cieszyć oko Beskidem Sądeckim, Beskidem Wyspowym i Gorcami.

Zachęcamy Cię do odwiedzin naszych stron na FacebookuInstagramieTwitterze i Google+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl. Komentuj i polecaj znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.

Beskid Wyspowy: Białowodzka Góra o wschodzie słońca
Przedstawiamy Wam dzisiejszy poranek w Beskidzie Wyspowym na Białowodzkiej Górze. Miejsce to nie jest jeszcze zbyt znane dla wielu turystów. Może i dobrze, jednak ma tutaj podobno powstać wieża wido...
Beskid Wyspowy: Białowodzka Góra o zachodzie słońca
Dzisiejszy dzień był naprawdę przepiękny. Od samego rana świeciło słońce, chmur było jak na lekarstwo, a o zachodzie słońca mieliśmy cudowny spektakl. Beskid Wyspowy, a konkretnie Białowodzka Góra 6...
Beskid Wyspowy: Poręba – Kamiennik – Schronisko na Kudłaczach – Poręba
Decyzja zapadła, że jedziemy w Beskid Wyspowy i zdobywamy Kamiennik, na którym jeszcze nigdy nie byliśmy. Podczas wędrówki musieliśmy zmienić nieco trasę. W planach był jeszcze Lubomir i Łysina, a...
Majowy Beskid Wyspowy w pięknych kolorach
Galeria zdjęć z ostatniego zachodu słońca w Beskidzie Wyspowym na Białowodzkiej Górze. W górach jest już pięknie, zielono, majowo. Dla jednych jest to najładniejszy okres w ciągu roku do wędrowania ...
Beskid Wyspowy: Młyńczyska – Modyń
Drugi dzień 2018 roku, więc wyruszam na szlak Beskidu Wyspowego. Moim głównym celem jest szczyt Modyń mierzący 1028 m n.p.m., a także droga krzyżowa z ołtarzem na zboczach góry, z której można obejrze...