Beskid Wyspowy: Jaworz taki inny jak zawsze

Pierwsze dni lata zapewniają nam świetną, słoneczną pogodę co dobrze wróży na najbliższe 2 miesiące słodkiego lenistwa, gdzieś na górskim szlaku. Nie mogliśmy sobie odpuścić wyjazdu w pobliże domu o godzinie 3:30 odrywając się na kilka chwil od obróbki zdjęć i filmów ślubnych, którymi na co dzień się zajmujemy – www.fotovideogrzegorzek.pl. Wybraliśmy Jaworz, czyli takie nasze miejsce pośród gór. Miejsce zawsze ciche i spokojne, bez ludzi, chociaż dzisiaj spotkaliśmy na wieży 4 chłopaków, chyba wagarowiczów, którzy spędzili tam noc. Tak się zachwycali wschodzącym słońcem, że pomyśleliśmy, że góry mają w sobie to coś i zachwycają wszystkich, nawet tych, którzy kojarzą je tylko z widzenia…

Zachęcamy Cię do odwiedzin naszych stron na Facebooku, InstagramieTwitterze i Google+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl. Komentuj i polecaj znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.

Angelika i Mateusz :)

Były Tatry, teraz Beskidy. Nasza trzecia sesja ślubna na górskim szlaku
W styczniu po ślubie wybraliśmy się w Tatry na sesję ślubną. Mogliście to zobaczyć na naszym blogu tutaj. Teraz w porze wiosennej udaliśmy się w Beskidy, a dokładniej w pasmo Beskidu Wyspowego,...
Beskid Sądecki: Koziarz w porannych promieniach słońca
Dzisiaj w nocy postanowiliśmy wybrać się w Beskid Sądecki na wschód słońca na Koziarz, gdzie od jakiegoś czasu znajduje się wieża widokowa. Po dwóch poprzednich pechowych razach pogodowych teraz ...
Gorce: Ochotnica Dolna – Lubań – Baza namiotowa SKPG na Lubaniu – Ochotnica Dolna
Na wyprawę w czwartkowy (18.08.2017), wakacyjny dzień spontanicznie pojechaliśmy w Gorce. Rano po przebudzeniu własnym oczom nie mogliśmy uwierzyć co się działo na Lubaniu. Otóż dosłownie było morze m...
Diabelski Most w Czernej
22.01.2019 | Diabelski Most w Czernej to jedna z atrakcji Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Już sama nazwa wskazuje, że warto się tym miejscem zainteresować. Ja dowiedziałem się o tym miejscu całkiem ni...
Pogórze Spisko-Gubałowskie: Przełęcz nad Łapszanką i Gliczarów Górny
15.10.2017 - niedzielny poranek, godzina 6:00 - dojeżdżamy do Gliczarowa Górnego na godzinę przed wschodem słońca. Rozglądając się nie widać nic. Wszystko szczelnie zakryte mgłami i chmurami. Nic nie ...