Beskid Wyspowy: Jaworz taki inny jak zawsze

Pierwsze dni lata zapewniają nam świetną, słoneczną pogodę co dobrze wróży na najbliższe 2 miesiące słodkiego lenistwa, gdzieś na górskim szlaku. Nie mogliśmy sobie odpuścić wyjazdu w pobliże domu o godzinie 3:30 odrywając się na kilka chwil od obróbki zdjęć i filmów ślubnych, którymi na co dzień się zajmujemy – www.fotovideogrzegorzek.pl. Wybraliśmy Jaworz, czyli takie nasze miejsce pośród gór. Miejsce zawsze ciche i spokojne, bez ludzi, chociaż dzisiaj spotkaliśmy na wieży 4 chłopaków, chyba wagarowiczów, którzy spędzili tam noc. Tak się zachwycali wschodzącym słońcem, że pomyśleliśmy, że góry mają w sobie to coś i zachwycają wszystkich, nawet tych, którzy kojarzą je tylko z widzenia…

Zachęcamy Cię do odwiedzin naszych stron na Facebooku, InstagramieTwitterze i Google+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl. Komentuj i polecaj znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.

Angelika i Mateusz :)

10 najlepszych wycieczek w 2018 roku
Przedstawiamy Wam 10 naszych najlepszych wycieczek, które odbyliśmy w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Rok 2018 był o wiele lepszy od poprzedniego, bo w podróży udało się być około 120 dni. Wspólnie w tró...
Pogórze Wiśnickie: W piątkowy wieczór z Iwkowej na Szpilówkę
Dzisiaj pod koniec dnia wybraliśmy się na Pogórze Wiśnickie, żeby przespacerować się z Iwkowej na Szpilówkę czerwoną ścieżką przyrodniczą. Tak jak się spodziewaliśmy na szlaku nie spotkaliśmy nikogo, ...
Beskid Wyspowy: Kolorowy Jaworz o poranku
Marzec rozpoczynamy w Beskidzie Wyspowym na wieży widokowej pod Jaworzem. Jest drugi dzień miesiąca i przed godziną 5:00 budzimy się z myślą o nadchodzącym wschodzie słońca. Na Jaworz mamy 30 minut, d...
Jura Krakowsko-Częstochowska: Dolina Bolechowicka i Dolina Kobylańska
19 września mieliśmy przyjemność odwiedzić po raz kolejny w tym roku Jurę Krakowsko-Częstochowską. Tym razem były to dolinki podkrakowskie, a w nich przede wszystkim Dolina Bolechowicka i Dolina Kobyl...
Pogórze Spisko-Gubałowskie: Przełęcz nad Łapszanką i Gliczarów Górny
15.10.2017 - niedzielny poranek, godzina 6:00 - dojeżdżamy do Gliczarowa Górnego na godzinę przed wschodem słońca. Rozglądając się nie widać nic. Wszystko szczelnie zakryte mgłami i chmurami. Nic nie ...