Beskid Wyspowy: Zachód słońca na Białowodzkiej Górze

Prognozowania pochmurnej pogody przez cały dzień spaliły na panewce, dlatego +14 stopni i pełne słońce zapowiadały ciekawy wieczór. Nie mogłem tego przegapić, dlatego postanowiłem ruszyć po południu na szlak w Beskid Wyspowy i obejrzeć zachód słońca na Białowodzkiej Górze. Kamery w górach wskazywały jasno, że takich widoków nie można ominąć. Zobaczcie jak prezentował się wczorajszy wieczór w górach.

Serdecznie zachęcamy Cię do odwiedzin naszych stron na FacebookuTwitterze i Google+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl. Komentujcie i polecajcie znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.

Angelika i Mateusz :)

Beskid Wyspowy: Morze mgieł nad Dunajcem
Jak już wybierać się w Beskid Wyspowy to tylko po to, żeby oglądać cudowne krajobrazy. Prawie zawsze jest tak, że podczas naszej wizyty w tym rodzinnym paśmie górskim zachwycamy się i odkrywamy je na ...
Beskid Wyspowy: Gdy słońce wstaje nad górami
Zapraszamy na poranną sielankę w Beskidzie Wyspowym. Na ciepłą herbatę pod Jaworzem we wiacie z widokiem na Tatry. Tutaj, gdzie o wschodzie słońca nie spotkamy nikogo. Gdy słońce wstaje nad góram...
Beskid Wyspowy: Chełm Łososiński o zachodzie słońca
Galeria z naszego wyjścia na zakończenie dnia 25.04.2018 w Beskid Wyspowy na Chełm Łososiński. O tej porze jeszcze tam nigdy nie byliśmy. Co ważne, nie prowadzi tam żaden wytyczony szlak, jednak droga...
Beskid Wyspowy: Przełęcz Gruszowiec – Śnieżnica w Nowy Rok
Tradycja musi zostać zachowana, dlatego jak w każdy pierwszy dzień Nowego Roku musimy być w górach. Tym razem na szlak ruszyłem sam i nie była to jakaś długa wyprawa. Postawiłem na spokojny rozruch, c...
Beskid Wyspowy: Poręba – Kamiennik – Schronisko na Kudłaczach – Poręba
Decyzja zapadła, że jedziemy w Beskid Wyspowy i zdobywamy Kamiennik, na którym jeszcze nigdy nie byliśmy. Podczas wędrówki musieliśmy zmienić nieco trasę. W planach był jeszcze Lubomir i Łysina, a...