Cisowa Skała z widokiem na Tatry o zachodzie słońca

Cisowa Skała to pojedyncza skała mierząca 685 m n.p.m. znajdująca się na Kotlinie Orawsko-Nowotarskiej. Zlokalizowana jest pośród łąk i pól uprawnych tuż przy drodze Nowy Targ – Białka Tatrzańska. Dotrzeć można do niej od strony Nowej Białej i Grońkowa. Bardzo blisko dojedziemy tam również samochodem. Nasza przygoda z Cisową Skałą miała miejsce 5 października o zachodzie słońca. Wybraliśmy się tam z ciekawości obejrzenia pięknych widoków. Było też to miejsce, w którym mieliśmy plener ślubny z Parą Młodą – Moniką i Michałem. W tym miejscu byliśmy pierwszy raz i na pewno nie żałujemy. Wyjście na szczyt nie stanowi żadnego problemu. Można tam spędzić kilka godzin siedząc i gapiąc się na góry. Widać Tatry, Gorce, Pieniny, Beskid Żywiecki.

Zachęcamy Cię do odwiedzin naszych stron na FacebookuInstagramieTwitterze i Google+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl oraz wsparcia naszej pracy. Komentuj i polecaj znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.

Beskid Wyspowy: Miejska Góra i Łysa Góra z atrakcjami
Z powodu niepewnej pogody, która roztaczała się nad Beskidem Wyspowym, zrezygnowaliśmy z wyjścia na najwyższy szczyt pasma - Mogielicę i wybraliśmy się na krótką wycieczkę na Miejską Górę i Łysą Górę....
Ścieżka Niezapominajka w Kornatce. Syberia, Ostrysz, Glichowiec i kleszcze
Ostatnie dni maja kwitną w wyprawy na szlak. Akurat udaje się, że to druga wycieczka pod rząd, która biegnie po terenie, gdzie nas prawie jeszcze nie było. Do tej miejscowości trafiamy dziś drugi ...
Uwielbiam nosić Maję w chuście. Dlaczego jest to dla mnie tak ważne?
Maja 27 października będzie miała 9 miesięcy lub jak ostatnio usłyszeliśmy będąc w Bieszczadach - 9 Połonin. Wspólnie w trójkę w podróży byliśmy już 70 dni. Ponad 50 razy w górach, a kilkanaście dni z...
Najpopularniejszy szlak z Krościenka n/Dunajcem na Trzy Korony
W polskich górach wiele jest miejsc, które potrafią zrobić wrażenie już przy pierwszej wizycie. Takim miejscem są właśnie Trzy Korony w Pieninach. Byliśmy pewni, że kuzynowi Krzyśkowi się to spodoba. ...
Ogrody Zamkowe i Zamek w Łańcucie
#objazdówka po Polsce - dzień I | 21.08.2018 | 21 sierpnia 2018 to pierwszy dzień naszej objazdówki po Polsce, o której w skrócie pisaliśmy tutaj. Jeśli jeszcze nie czytałeś to przed kontynu...