Czcimy tych, którzy w górach zostali, oglądając magiczny wschód słońca na Jaworzu

Któryś raz na Jaworzu, oglądając magiczny wschód słońca

Zanim udaliśmy się na groby bliskich, postanowiliśmy uczcić tych, którzy w górach zostali i wybraliśmy się na górski szlak w Beskid Wyspowy na pobliski Jaworz. Lekki przymrozek, fantastyczna przejrzystość i jesienne widoki stworzyły przepiękną kompozycję. Jaworz odwiedziliśmy po raz szósty czy siódmy, jednak wiemy, że nigdy nam się nie znudzi. Tego dnia Pani Jesień i majestatyczne Tatry były w roli głównej. Maraton wschód słońca trwał w najlepszy i nie zamierzał się kończyć.

od Szczytu do Szczytu: Król Jaworz o wschodzie słońca
Jeśli nie znudziły Wam się jeszcze nasze relacje z poranków na Jaworzu to mamy dla Was kolejny odcinek z tej serii. Byliśmy ostatnio tam 1 listopada i postanowiliśmy udać się także wczoraj. Kolejny ...
Beskid Wyspowy: Na Jaworz ścieżką z Hubertówki
Ruszamy na kolejny szlak. Pobliski Beskid Wyspowy i szczyt Jaworz. Dojeżdżamy, aż pod samą Hubertowkę pod Jaworzem. To właśnie przy tym urokliwym miejscu będzie rozpoczynała i kończyła się nasza wyc...
Beskid Wyspowy: Piękny poranek pod Jaworzem
18 grudnia wybraliśmy się w Beskid Wyspowy, żeby spędzić poranek na wieży widokowej pod Jaworzem w Paśmie Łososińskim. U nas w domu za oknem nie było nic widać, tylko mgła, jednak wiedzieliśmy, że tam...
Jaworz po raz dziesiąty. Tym razem zachód słońca i niesamowite Tatry
Szósty raz w 2015 roku, 10 raz ogólnie. Tak wyglądają nasze odwiedziny w Beskidzie Wyspowym na Jaworzu. Tym razem był to zachód słońca - bodajże pierwsze zakończenie dnia w tym miejscu na wieży wido...
Samotna wyprawa na Jaworz w sobotni poranek
Rozpoczął się sierpień. Gdzie można lepiej rozpocząć miesiąc jak nie w górach ?. Tym razem sam, bez Angeliki wybrałem się na jedną z moich ulubionych gór, na Jaworz. W tym dniu wybieraliśmy się na w...