Góry Orlickie: Wschód słońca w Zieleńcu

Kolejny dzień w Sudetach (20.10.2017) zaczynamy od przepięknego poranka w Zieleńcu w Górach Orlickich. Zieleniec to część miasta Dusznik-Zdroju położona na wysokości 800-960 m n.p.m. Znajduje się tam jeden z najpopularniejszych kompleksów narciarskich w Polsce, a także schronisko PTTK ‚Orlica’ oraz schronisko PTSM.

Zachęcamy Cię do odwiedzin naszych stron na FacebookuInstagramieTwitterze i Google+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl. Komentuj i polecaj znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.

Angelika i Mateusz :)

Góry Orlickie: W odwiedzinach u Czechów – Velka Destna
Z Górami Orlickimi nie mamy zbyt wiele wspólnego. Byliśmy w nich zaledwie jeden raz i tylko przez chwilę, gdy zdobywaliśmy szczyt do Korony Gór Polskich, czyli Orlicę. Jest ona najwyższym wzniesieniem...
Beskid Wyspowy: Majowy poranek na Jodłowcu Wielkim nad Łososiną Dolną
Miesiąc maj rozpoczynamy od tajemniczego poranka na zboczach Jodłowca Wielkiego górującego nad gminą Łososiną Dolną w Beskidzie Wyspowym. Mimo mgły za oknem ruszyliśmy w drogę. Zatrzymaliśmy się dop...
Wzgórza Włodzickie: Góra Wszystkich Świętych
Góra Wszystkich Świętych to szczyt w paśmie Wzgórz Włodzickich w Sudetach Środkowych. Mierzy on zaledwie 648 m n.p.m. ale ze wznoszącej się wieży widokowej na szczycie widoki są na cztery strony świat...
Beskid Wyspowy: W górach inny jest świat, czyli ocean chmur pod Jaworzem
Jak jechaliśmy dzisiejszego poranka w góry to wiedzieliśmy co może nas u góry spotkać. Prognozy zapowiadały poziom chmur na poziomie 500-600 m n.p.m. więc położony o 300 metrów wyżej Jaworz powinien z...
Beskid Wyspowy: Jaworz taki inny jak zawsze
Pierwsze dni lata zapewniają nam świetną, słoneczną pogodę co dobrze wróży na najbliższe 2 miesiące słodkiego lenistwa, gdzieś na górskim szlaku. Nie mogliśmy sobie odpuścić wyjazdu w pobliże domu o g...