Impreza charytatywna dla Pani Kingi. Wielkie serca przybyłych gości

17 kwietnia wszyscy chcący pomóc Pani Kindze i jej córeczkom zgromadzili się w budynku biblioteki Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu. Impreza została zorganizowana przez Fundację Renovo przy naszej pomocy. Przybyli goście mogli posłuchać przewodnika górskiego Wiesława Piprka, Angelikę od nas z mynaszlaku.pl, Karolinę Sekułę, która przepięknie śpiewała górskie piosenki, Piotrka Firleja, który przedstawił Brzankę i jej przyjaciół. Można także było licytować tajemnicze koperty, brać udział w konkursie, nabyć cenne rzeczy w sklepiku czy obejrzeć wschody słońca w górach.

Wszystko zaczęło się z lekkim opóźnieniem o godzinie 17:10. Oczywiście musiał nawalić sprzęt :). Tak to jest jak się organizuje coś pierwszy raz. Wszystko jednak doprowadzono do porządku i po przywitaniu przybyłych gości przez Fundację Renovo przeszliśmy do realizacji programu. Rozpoczął przewodnik górski, GOPR-owiec Wiesław Piprek, który opowiedział o swojej organizacji i ogólnie o bezpieczeństwie w górach.

Prelekcja GOPR

Następnie w świat marzeń przeniosła nas szesnastoletnia Karolina Sekuła mając w swoim repertuarze kilka piosenek: „Jeden świat”, „Bieszczadzki trakt”, „Bieszczadzkie anioły”, „We wtorek w schronisku” i „Opadły mgły”.

Karolina Sekuła

Między występami zgromadzeniu mogli wylicytować koperty, w których były fantastyczne nagrody takie jak: bilety do kina, nocleg pod Tatrami, wizyty w salonach piękności, bony na jedzenie, na zakupy i wiele innych. Cały czas chętni mogli kupić losy za 10 złotych, które na końcu brały udział w losowaniu. Podczas imprezy działał sklepik, w których znajdowały się różne ciekawe rzeczy.

Sklepik
Nagrody piękne 🙂
Dziękujemy sponsorom

Następnie Piotrek Firlej przedstawił Brzankę i jej przyjaciół. W rolę „Jej wysokości Brzanki” wcieliła się Angelika. Ja byłem pomocnikiem żniwiarza, a sprowadzona do Nowego Sącza czarownica z Ciężkowic zaskarbiła sobie serca publiczności. A czarownicą był… Kuba Nowak z Ryglic, który prowadzi swój blog – > Vanya Ambar.

Brzanka i przyjaciele
Czarownica porwała publiczność 🙂
I Brzanka

Jeśli chcecie dowiedzieć się co to jest Brzanka to zachęcamy do odwiedzin strony internetowej „Jej wysokość Brzanka„.

I Angelika 🙂

Następnie Angelika opowiedziała o Głównym Szlaku Beskidu Sądeckiego i Koronie Ziemi Sądeckiej, a ja pokazałem slajdowisko „Wschody słońca w górach”. Nie zdążyliśmy powiedzieć już o naszych wycieczkach po Sądecczyźnie, bo zarząd fundacji zarezerwował salę tylko na 2 godziny, co trochę zmieniło nasze plany.

Animacje dla dzieci

Atrakcje dla dzieci i dorosłych zapewniła firma animacyjna Qulturka. Pod koniec przeprowadziliśmy konkurs na temat znajomości Sądecczyzny. Wiedza uczestników stała na dość dobrym poziomie, a pytania wcale nie były łatwe :).

Konkurs

Tym akcentem zakończyliśmy nasze „Górskie spotkanie na szlaku”. Uzbieraliśmy dość sporą sumę pieniędzy na dalszą budowę domu Pani Kingi z Berestu. Liczyliśmy na większą ilość osób, zwłaszcza znajomych, ale jak głosi przysłowie „prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie”.

Dziękujemy wszystkim zaangażowanym w akcję. Wszystkich prelegentom i przybyłym gościom, którzy wsparli naszą akcję. Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej za udostępnienie sali. Miejskiemu Przedsiębiorstwu Komunikacyjnemu z Nowego Sącza i firmie Bulanda z Lipnicy Wielkiej za rozwieszenie plakatów w swoich autobusach. Kubie Nowakowi i Łukaszowi Klakowi za zdjęcia i oczywiście naszym wspaniałym sponsorom, którymi byli: Kino Sokół z Nowego Sącza; Hotel Redyk z Zębu; Sklep turystyczny Manaslu.pl; Visue Fotografia z Nowego Sącza; Gospodarstwo agroturystyczne Hubertówka pod Jaworzem; Biuro podróży BeskidVision z Żywca i przewodnik Sylwia Rusin; Bożena Lekacz z Rzeszowa wykonująca rękodzieła; Geovita z Krynicy-Zdroju; Baziunowa Izba z Nowego Targu; Orawski Gościniec „Nad Potokiem”; Sklep zabawkowy Kraina Szkraba; Hotel Piwniczna; Galeria Fryzur Cosmo z Nowego Sącza; Studio Urody Endorfina z Nowego Sącza; Willa Izydor z Kościeliska, Pizzeria Quake z Nowego Sącza; Kryniczanka; Wydawnictwo Compass z Krakowa; Lodziarnia Liks z Nowego Sącza; Salon fryzjerski La Femme z Nowego Sącza; Change Lingerie z Nowego Sącza; Wysowianka; Zupa&Drugie Bistro z Nowego Sącza; Replay Club&Restaurant z Nowego Sącza; Foto Color i Foto Fabryka z Nowego Sącza, Hotel Beskid z Nowego Sącza oraz mieszkańcy Berestu, którzy wysłali cenne upominki.