Jaworz – Beskid Wyspowy. Piękny poranek po długiej przerwie

Po długiej przerwie nadeszła okazja, żeby wybrać się na wschód słońca w Beskid Wyspowy na wieżę widokową pod Jaworzem. Ja na ostatnim poranku byłem w kwietniu, gdy wychodziłem na Koziarz w Beskidzie Sądeckim, natomiast Angelika już nawet nie pamięta kiedy ostatnio gdzieś była tak wcześnie rano. To także był pierwszy wschód słońca w życiu dla Mai. Jaworz nie zawiódł jednak nie mogło być inaczej.

Zachęcamy Cię do odwiedzin naszych stron na FacebookuInstagramieTwitterze i Google+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl. Komentuj i polecaj znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.

Beskid Wyspowy: Zachód słońca na Białowodzkiej Górze
Prognozowania pochmurnej pogody przez cały dzień spaliły na panewce, dlatego +14 stopni i pełne słońce zapowiadały ciekawy wieczór. Nie mogłem tego przegapić, dlatego postanowiłem ruszyć po południu n...
Beskid Wyspowy: Ostra, Ogorzała i przejścia nie ma
28 maja 2018. Jedziemy w Beskid Wyspowy, gdzie od samego poranka czeka już na nas Ostra i Ogorzała, dwa szczyty, na których jeszcze nigdy nie byliśmy. Jakoś z nimi nie było nam po drodze ze względu na...
Jaworz po raz dziesiąty. Tym razem zachód słońca i niesamowite Tatry
Szósty raz w 2015 roku, 10 raz ogólnie. Tak wyglądają nasze odwiedziny w Beskidzie Wyspowym na Jaworzu. Tym razem był to zachód słońca - bodajże pierwsze zakończenie dnia w tym miejscu na wieży wido...
Beskid Wyspowy: Jesienne kolory Białowodzkiej Góry
Po minionym poranku i wschodzie słońca, którego nie było na wieży widokowej na Koziarzu w Beskidzie Sądeckim, musieliśmy się jakoś odegrać tym przeklętym górom i dzień później ruszyć na szlak. A wybra...
Beskid Wyspowy: Młyńczyska – Modyń
Drugi dzień 2018 roku, więc wyruszam na szlak Beskidu Wyspowego. Moim głównym celem jest szczyt Modyń mierzący 1028 m n.p.m., a także droga krzyżowa z ołtarzem na zboczach góry, z której można obejrze...