Jaworz – Beskid Wyspowy. Piękny poranek po długiej przerwie

Po długiej przerwie nadeszła okazja, żeby wybrać się na wschód słońca w Beskid Wyspowy na wieżę widokową pod Jaworzem. Ja na ostatnim poranku byłem w kwietniu, gdy wychodziłem na Koziarz w Beskidzie Sądeckim, natomiast Angelika już nawet nie pamięta kiedy ostatnio gdzieś była tak wcześnie rano. To także był pierwszy wschód słońca w życiu dla Mai. Jaworz nie zawiódł jednak nie mogło być inaczej.

Zachęcamy Cię do odwiedzin naszych stron na FacebookuInstagramieTwitterze i Google+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl. Komentuj i polecaj znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.

Beskid Sądecki: Wschód słońca i sesja ślubna na Jaworzynie Krynickiej
Z Sylwią i Damianem byłem umówiony kilka dni wcześniej. Zaplanowaliśmy sesję ślubną gdzieś na szlaku. Państwo Młodzi mieszkają niedaleko Krynicy-Zdroju, dlatego wybraliśmy się na Jaworzynę Krynicką be...
XVII Złaz Turystyczny na Mogielicy
30 sierpnia w niedzielę odbył się XVII Złaz Turystyczny na Mogielicy, czyli na najwyższym szczycie Beskidu Wyspowego. Razem z Angeliką postanowiliśmy wybrać się na ten zlot i zdobyć wzniesienie po r...
Beskid Sądecki: Żółty szlak na Koziarz i wieżę widokową
Koziarz i wieża widokowa na szczycie przyciąga turystów jak magnes. Po postawieniu ogromnej budowli takiej jak w Gorcach na Lubaniu, Gorcu i Magurkach, Beskid Sądecki w tej części pasma odżył. Szlak z...
Beskid Wyspowy: Młyńczyska – Modyń
Drugi dzień 2018 roku, więc wyruszam na szlak Beskidu Wyspowego. Moim głównym celem jest szczyt Modyń mierzący 1028 m n.p.m., a także droga krzyżowa z ołtarzem na zboczach góry, z której można obejrze...
Pierwsze oznaki jesieni w Beskidzie Wyspowym | Wschód słońca pod Jaworzem
O Beskidzie Wyspowym i szczycie Jaworz nie trzeba dużo mówić Byliśmy tam już bardzo wiele razy i zawsze gdy tam jesteśmy to przeżywamy coś niezwykłego, zwłaszcza, gdy wychodzimy o wschodzie słońca kie...