Jaworz po raz dziesiąty. Tym razem zachód słońca i niesamowite Tatry

Szósty raz w 2015 roku, 10 raz ogólnie. Tak wyglądają nasze odwiedziny w Beskidzie Wyspowym na Jaworzu. Tym razem był to zachód słońca – bodajże pierwsze zakończenie dnia w tym miejscu na wieży widokowej. Wczoraj pogoda zafundowała nam wyśmienite warunki. Udało się, że zdążyliśmy zobaczyć co nieco Tatr. Tak to po chwilę zaszły za chmury.

Więcej zdjęć znajdziecie w poniższej galerii. Zapraszamy do odwiedzin naszych stron na Facebooku, Twitterze i Google+ i do powracania na www.mynaszlaku.pl.

Samotna wyprawa na Jaworz w sobotni poranek
Rozpoczął się sierpień. Gdzie można lepiej rozpocząć miesiąc jak nie w górach ?. Tym razem sam, bez Angeliki wybrałem się na jedną z moich ulubionych gór, na Jaworz. W tym dniu wybieraliśmy się na w...
Beskid Wyspowy: Wieża widokowa pod Jaworzem | pierwszy odcinek na YouTube
24 marca 2018 ruszamy w Beskid Wyspowy do wieży widokowej pod Jaworzem. Trafiła się wolna sobota, dlatego grzech byłoby jej nie wykorzystać. Na Kretówce, bo tak w języku miejscowych nazywa się to miej...
Beskid Wyspowy: Zdobywamy kolejne szczyty: deszczowy Jaworz i Sałasz
Pierwszą wycieczkę w 2012 roku możemy uznać za udaną. Choć pogoda nam dziś nie sprzyjała to udało nam się zdobyć dwa szczyty: Jaworz i Sałasz. Do wędrówki wybraliśmy bardzo wymagającą trasę: Limanowa-...
Spóźniony wschód słońca na Zakokoczu w Beskidzie Wyspowym
Dzisiejszy wschód słońca nie był rewelacyjny. Słońce spóźniło się ponad godzinę i zrobiło ciekawe, tajemnicze światło na całą okolicę. Dokoła mieliśmy tylko mgły, czasem było coś widać dalej. Pogoda n...
Rodzinnie w górach. Beskidzki Jaworz i Winnica Nowizny w jeden dzień
Po cudownym poranku na Pogórzu Rożnowskim, o którym możecie przeczytać tutaj - > Samochodem przez Pogórze Rożnowskie o 4 rano - ruszyliśmy na szlak Beskidu Wyspowego. Trasa Skrzętla-Rojów...