Karkonosze: Wschód słońca na Śnieżce

Budzimy się po godzinie 3:30 w Domu Śląskim. Jesteśmy na Równi pod Śnieżką od wczoraj, gdy dotarliśmy tam z Karpacza. Sprawdzaliśmy pogodę przez ostatnich kilka dni i wszystko wskazywało na to, że jednak wyjdziemy na Śnieżkę i zobaczymy wstające słońce. Przez ostatnie dni Śnieżka była cała zakryta chmurami i dopiero otworzyła się na nasze przyjście. Rano było zdecydowanie bliżej na szczyt.

Dojście z Karpacza do Domu Śląskiego z noclegiem pod Śnieżką

Od rana słychać było z zewnątrz jakieś śmiechy i głosy. Otworzyłam okno i okazało się, że wesoła grupa kolorowych ludzików zmierza na szczyt. Pełni energii szybko się zebraliśmy i wyszliśmy przed schronisko. Było dość jasno, a to dlatego, że księżyc świecił bardzo mocno. Ruszyliśmy za znakami koloru czerwonego. Według tabliczki to tylko 30 minut, ale każdy dobrze wie, że wychodzi się tam troszkę szybciej. Dla przypomnienia Góromaniacy! szlak niebieski jest zamknięty i jedyne wyjście od tej strony, to właśnie szlakiem czerwonym. Po drodze bardzo widocznie rzuca nam się oświetlony Karpacz. Jest delikatna mgła, ale może słońce nam się później pokaże.

I docieramy na szczyt po wyślizganej trasie obok barierek. Zaczyna robić się magicznie i kolorowo. Na Śnieżce jest też bardzo wesoło. Grupa Czechów tańczy, ćwiczy, goni jeden drugiego, a przy tym mają dużo śmiechu i niezłą zabawę. Prawie cała grupa była tak zabiegana, że jak by nie jeden z nich, który koczował obok tabliczek, to przegapiliby wschód słońca. A co do samego wschodu słońca to zobaczcie sami jak tego dnia się prezentował.

Zachęcamy Cię do odwiedzin naszych stron na Facebooku, InstagramieTwitterze i Google+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl. Komentuj i polecaj znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.