Kobylnica i Berdychów po raz kolejny

Tak bardzo spodobało nam się w czerwcu na Kobylnicy i Berdychowie, że postanowiliśmy to powtórzyć i po miesiącu wrócić w to piękne miejsce na Pogórzu Rożnowskim. Jak się okazało, wzniesienie mierzące nieco ponad 500 m n.p.m. po raz kolejny zachwyciło, a słońce nadało mu kolorowych barw, takich które możemy oglądać wyłącznie w bajkowym świecie.

Na pewno widzieliście już naszą ostatnią wizytę tutaj, a jeśli nie to zachęcam, żeby to zrobić. Niby to samo miejsce, ale jednak sporo się zmieniło – > Kobylnica i Berdychów w czerwcu. Zboże podrosło, trawa zrobiła się jakby większa, nawet słońce już nie wychodziło tu gdzie ostatnio. Nie mieliśmy już takich mgieł jak kiedyś, widoków na Tatry i nie czekaliśmy tam od godziny 1:00. Jeśli będziecie korzystać z mapy Compassu to z łatwością znajdziecie to miejsce, bo w wydaniu z 2012 roku jest tam zaznaczona czarna droga i punkt widokowy. Wjeżdża się tam koło kapliczki przed przystankiem. Musimy ostro podjechać pod górę – asfaltem, a dopiero chwilę pod koniec kamieniami.

Kobylnica w Miłkowej
Wszystko takie jakby inne
Nawet Beskid Niski widać 🙂
OoO
Ostatni widok z Kobylnicy

Później przejechaliśmy na pobliski Berdychów, a pięknych widoków ciąg dalszy.

Droga do raju
Kolory

Na końcu jedziemy jeszcze na Dąbrowską Górę. To są takie trzy miejsca w pobliżu siebie, które koniecznie trzeba odwiedzić o poranku, bo wtedy mamy najpiękniejsze widoki.

Tak ma ktoś przed domem… Z widokiem na góry
Jezioro Rożnowskie
Dojazd na Dąbrowską Górę

Poranek w gminie Łososina Dolna na wzgórzach Tęgoborzy i na Jodłowcu Wielkim
Każda chwila wolnego czasu zostaje przez nas od razu spożytkowana. Albo gdzieś jedziemy, albo dodajemy nowe wpisy na bloga. 8 lipca wstaliśmy nad ranem o 3:30, żeby pojechać na wschód słońca do Tęgo...
Wędrówka szlakiem uwolnienia Jana Karskiego z Marcinkowic do Kątów
Tytuł dzisiejszego wpisu to wędrówka szlakiem uwolnienia Jana Karskiego z Marcinkowic do Kątów. Można powiedzieć, że nie do końca to jest prawda, chociaż już niedługo tak będzie. Taki szlak jeszcze ...
Wschód słońca i mroźny poranek na Klimkówce na Pogórzu Rożnowskim
Dzisiejszego poranka gościliśmy na Pogórzu Rożnowskim na niezbyt wysokim szczycie Klimkówka, z którego ku zdziwieniu wielu osób można obejrzeć przepiękne widoki. Przy dobrej przejrzystości kapitalni...
od Szczytu do Szczytu: Berdychów na Pogórzu Rożnowskim
Teraz zabieramy Was na Pogórze Rożnowskie, żebyście zobaczyli jak prezentował się dzisiejszy poranek na wzniesieniu Berdychów, które jest zaliczane do naszego projektu "od Szczytu do Szczytu". Jest ...
Poranek na Kobylnicy i okolicach na Pogórzu Rożnowskim
Wczorajszy dzień - 5 czerwca, zaowocował w przepiękną pogodę. Bezchmurne niebo, fantastyczna widoczność i wolny czas skusiły nas do wyjazdu na Pogórze Rożnowskie. Nie było to daleko od domu, bo ty...