Magia Sądecczyzny – droga marzeń na Dąbrowskiej Górze

Cuda Sądecczyzny - droga marzeń na Dąbrowskiej Górze

4 listopada, maszerowaliśmy po drodze marzeń, która znajduje się na Pogórzu Rożnowskim, na Dąbrowskiej Górze w okolicach Nowego Sącza. Niewielkie wzniesienie mierzące 583 m n.p.m. zachwyciło nas i to bardzo, chociaż byliśmy już tutaj 2 razy. Tym razem to był wschód słońca, więc panoramy były zgoła inne. Przez szczyt przebiega zielony szlak z Dąbrowej na Ubiad. Było nam jeszcze mało, więc pojechaliśmy na pobliski szczyt – Klimkówka, z której rozciągają się wyjątkowe widoki na Tatry.

Podejście na Klimkówkę
Tatry nad Nowym Sączem

Poranek na Kobylnicy i okolicach na Pogórzu Rożnowskim
Wczorajszy dzień - 5 czerwca, zaowocował w przepiękną pogodę. Bezchmurne niebo, fantastyczna widoczność i wolny czas skusiły nas do wyjazdu na Pogórze Rożnowskie. Nie było to daleko od domu, bo ty...
Korona Pogórzy 2016. Dzień II: Loty samolotem, rejs statkiem, Klimkówka i wieczorne atrakcje z naszą...
Drugi dzień na Koronie Pogórzy to wschód słońca na Wzgórzu nad Mogilnem, wycieczka objazdowa po Pogórzu Rożnowskim, na której mieliśmy między innymi lot samolotem, rejs statkiem, wizytę w kościele w...
Wschód słońca w okolicach Wału na Pogórzu Rożnowskim
Po minionym dniu i zachodzie słońca w Beskidzie Niskim przejechaliśmy kawałek na Pogórze Rożnowskie w okolice wzniesienia Wał, na którym już kiedyś byliśmy. Tym razem wstające słońce zrobiło na nas ...
Poranek w gminie Łososina Dolna na wzgórzach Tęgoborzy i na Jodłowcu Wielkim
Każda chwila wolnego czasu zostaje przez nas od razu spożytkowana. Albo gdzieś jedziemy, albo dodajemy nowe wpisy na bloga. 8 lipca wstaliśmy nad ranem o 3:30, żeby pojechać na wschód słońca do Tęgo...
od Szczytu do Szczytu: Berdychów na Pogórzu Rożnowskim
Teraz zabieramy Was na Pogórze Rożnowskie, żebyście zobaczyli jak prezentował się dzisiejszy poranek na wzniesieniu Berdychów, które jest zaliczane do naszego projektu "od Szczytu do Szczytu". Jest ...