Nowa wieża widokowa na Szpilówce w Iwkowej

Dziś 14.10.2018 przed południem ruszyliśmy na Pogórze Wiśnickie, żeby obejrzeć postępy przy budowie wieży widokowej na Szpilówce. Już nie możemy się doczekać otwarcia nowej atrakcji na terenie naszej gminy Iwkowa. Do parkingu pod wieżą będziemy mieć dokładnie 7 minut drogi samochodem, a potem tylko kilkaset metrów prosto na szczyt. Dzisiaj wycieczkę sobie przedłużyliśmy i startowaliśmy spod ośrodka zdrowia. W jedną stronę to prawie 3 kilometry. Wiele osób miało taki sam pomysł na spędzenie czasu jak my, dlatego na szlaku spotkaliśmy kilkanaście osób, co w naszym terenie należy do rzadkości. Czyżby wieża widokowa przyczyniła się do zwiększenia popularności Iwkowej i Pogórza Wiśnickiego? Miejmy nadzieję, że jak najszybciej zostanie ona otwarta dla odwiedzających. Podobno ma to nastąpić już w listopadzie.

Zachęcamy Cię do odwiedzin naszych stron na FacebookuInstagramieTwitterze i Google+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl oraz wsparcia naszej pracy. Komentuj i polecaj znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.

Pogórze Wiśnickie: Iwkowa – Dominiczna Góra – Iwkowa
W czwartkowe popołudnie 18.10.2018 udaliśmy się do Iwkowej, żeby stamtąd ruszyć na Dominiczną Górę, znajdującą się na Pogórzu Wiśnickim. Na końcu miejscowości pod pasmem Szpilówki wytyczonych jest wie...
Zimowa Iwkowa i wieża widokowa na Szpilówce o zachodzie słońca
W Iwkowej na całego zagościła zimowa aura. Widać to zwłaszcza w wyższych partiach, gdzie czasami można zapaść się w śnieg po kolana. Tak było dzisiejszego popołudnia w drodze na Szpilówce, na której z...
Pogórze Wiśnickie: Z Iwkowej na Szpilówkę i Piekarską Górę
Nadchodzi kolejny piękny i słoneczny dzień. Najwyższy czas, żeby wybrać się na górską wycieczkę, gdzieś w pobliskie okolice. Wybieramy Pogórze Wiśnickie i ścieżkę koloru czerwonego z Iwkowej przez Szp...
Wieża widokowa na górze Szpilówka w Iwkowej
Wizyta na wieży widokowej na górze Szpilówka w Iwkowej to już nasza trzecia w ostatnich miesiącach. Odkąd została otwarta to chodzimy tam często, bo widoki powalają na kolana, ale też, dlatego że mamy...
Beskid Wyspowy: Na pewnej górce nad domem
Kiedy nadchodzi wiosna, a na polu nie jest jeszcze zbyt gorąco to przyjemnie wyruszyć jest na odkrywanie najbliższych terenów kilka minut od domu. Czasem nie ma możliwości, żeby zrobić to rano lub w...