Nowy Sącz i okolice: górska sesja ślubna o wschodzie słońca z Kasią i Adamem

W minioną sobotę dzień rozpoczęliśmy w Beskidzie Wyspowym na sesji ślubnej z Kasią i Adamem. Pogoda udała się wyśmienicie mimo tego, że jeszcze dzień wcześniej mieliśmy straszny deszcz. Dzięki niemu mogliśmy oglądać o poranku spektakl mgieł w dolinach. Gratulacje za wytrwałość dla Pary Młodej. Wschód słońca mieliśmy o godzinie 4:50 także po 4 musieliśmy już być na nogach. Bardzo się cieszymy jeśli Państwo Młodzi decydują się na sesję ślubną na górskim szlaku. Zapraszamy do współpracy. 🙂

PORTFOLIO

Fotografia ślubna i filmowanie AMGrzegorzek

Zachęcamy Cię do odwiedzin naszych stron na FacebookuInstagramieTwitterze i Google+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl. Komentuj i polecaj znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.

Angelika i Mateusz :)

Majowy Beskid Wyspowy w pięknych kolorach
Galeria zdjęć z ostatniego zachodu słońca w Beskidzie Wyspowym na Białowodzkiej Górze. W górach jest już pięknie, zielono, majowo. Dla jednych jest to najładniejszy okres w ciągu roku do wędrowania ...
Beskid Wyspowy: Iwkowa zachwyca kolorami i zaprasza w swoje skromne progi
Ostatni dzień czerwca - 30.06.2017r. spędzamy na szlaku Beskidu Wyspowego w naszej gminie Iwkowa w miejscowości Dobrociesz na szczycie Pojerówka, gdzie znajduje się urokliwa kapliczka. Wczorajszy upal...
Beskid Wyspowy: Białowodzka Góra i wrześniowe inwersje
Zaczęła się jesień, a więc ta pora roku, na którą czeka wielu fotografów. W górach zaczyna robić się kolorowo, poranki bywają malownicze poprzez mgły zalegające w dolinach. Czasem zdarzy się tak, że w...
Beskid Wyspowy: W górach inny jest świat, czyli ocean chmur pod Jaworzem
Jak jechaliśmy dzisiejszego poranka w góry to wiedzieliśmy co może nas u góry spotkać. Prognozy zapowiadały poziom chmur na poziomie 500-600 m n.p.m. więc położony o 300 metrów wyżej Jaworz powinien z...
Beskid Wyspowy: Na pewnej górce nad domem
Kiedy nadchodzi wiosna, a na polu nie jest jeszcze zbyt gorąco to przyjemnie wyruszyć jest na odkrywanie najbliższych terenów kilka minut od domu. Czasem nie ma możliwości, żeby zrobić to rano lub w...