Otwarte Wrota Pogórza 2016: Wschód słońca na Sikorniku

OWPSikornik

Przedstawiamy Wam pogórzański poranek w ramach Otwartych Wrót Pogórzy. Mieliśmy przyjemność być wtedy na Sikorniku i witać budzący się dzień. Był to przedsmak tego co miało się dziać w ostatni dzień na Pogórzach. Jadąc na miejsce, nad nami mieliśmy czarne chmury, pomału wątpiliśmy czy w ogóle coś z tego będzie, jednak jak wyjechaliśmy nad Wojnarową to zaniemówiliśmy. Po godzinie 5:30 zrobiło się tak jak jeszcze nigdy nie mieliśmy. Te kolory 🙂

Dziękujemy za przeczytanie. 🙂 Serdecznie zachęcamy do odwiedzin naszych stron na Facebooku, TwitterzeGoogle+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl. Komentujcie i polecajcie znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.

Pogórze Rożnowskie: Piękne miejsce widokowe w Lipnicy Wielkiej w gminie Korzenna
Objeżdżając Pogórze Rożnowskie dotarliśmy na granice 2 miejscowości, 2 większych gmin w tym regionie i na dodatek 2 powiatów. Można jeszcze dodać, że jakieś 2 kilometry wyżej dochodzi trzecia miejsc...
Korona Pogórzy 2016. Dzień I: Jodłowa Góra, Rosochatka i wieczorne prelekcje
Nadszedł wreszcie długo wyczekiwany 1 kwietnia i start tegorocznej Korony Pogórzy na Pogórzu Rożnowskim. Tym razem ze wszystkimi pogórzańskimi przyjaciółmi spotkaliśmy się w Domu Kultury w Mogilnie ...
Zachód słońca na Jodłowej Górze w Beskidzie Niskim
Wykorzystując wolny wieczór ruszyliśmy w stronę Beskidu Niskiego. Myśleliśmy o zachodzie słońca na Jodłowej Górze, oddalonej od domu Angeliki o kilka kilometrów. Szczyt znany jest przede wszystkim z...
Pogórze Rożnowskie: Sikornik kolejnym szczytem w projekcie „od Szczytu do Szczytu”
Niewielki Sikornik na Pogórzu Rożnowskim mierzący 391 m n.p.m. jest kolejnym ciekawym miejscem, które znajdziemy przeglądając listę szczytów wchodzących w skład projektu "od Szczytu do Szczytu". Doj...