Pierwsze oznaki jesieni w Beskidzie Wyspowym | Wschód słońca pod Jaworzem

O Beskidzie Wyspowym i szczycie Jaworz nie trzeba dużo mówić Byliśmy tam już bardzo wiele razy i zawsze gdy tam jesteśmy to przeżywamy coś niezwykłego, zwłaszcza, gdy wychodzimy o wschodzie słońca kiedy wszyscy jeszcze śpią. Tak było w pierwszych dniach jesieni 28 września, gdy beskidzkie lasy zaczęły kolorować się na pomarańczowo. Udało się także zobaczyć Tatry, które dzięki bardzo dobrej przejrzystości pokazały się w całości.

Zachęcamy Cię do odwiedzin naszych stron na FacebookuInstagramieTwitterze i Google+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl oraz wsparcia naszej pracy. Komentuj i polecaj znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.

Beskid Wyspowy: Na Jaworz ścieżką z Hubertówki
Ruszamy na kolejny szlak. Pobliski Beskid Wyspowy i szczyt Jaworz. Dojeżdżamy, aż pod samą Hubertowkę pod Jaworzem. To właśnie przy tym urokliwym miejscu będzie rozpoczynała i kończyła się nasza wyc...
Beskid Wyspowy: Na nieoznakowanym wzgórzu na Michalczowej
Ostatnio w sobotę odkryliśmy ciekawe miejsce w Beskidzie Wyspowym. Znajduje się ono na styku 3 gmin: Łososiny Dolnej, Iwkowej i Laskowej i trzech miejscowości: Michalczowej, Kątów i Sechnej. Widoki ...
Beskid Wyspowy: Zdobywamy kolejne szczyty: deszczowy Jaworz i Sałasz
Pierwszą wycieczkę w 2012 roku możemy uznać za udaną. Choć pogoda nam dziś nie sprzyjała to udało nam się zdobyć dwa szczyty: Jaworz i Sałasz. Do wędrówki wybraliśmy bardzo wymagającą trasę: Limanowa-...
Rodzinnie w górach. Beskidzki Jaworz i Winnica Nowizny w jeden dzień
Po cudownym poranku na Pogórzu Rożnowskim, o którym możecie przeczytać tutaj - > Samochodem przez Pogórze Rożnowskie o 4 rano - ruszyliśmy na szlak Beskidu Wyspowego. Trasa Skrzętla-Rojówka - wieża...
Beskid Wyspowy: Piękny poranek pod Jaworzem
18 grudnia wybraliśmy się w Beskid Wyspowy, żeby spędzić poranek na wieży widokowej pod Jaworzem w Paśmie Łososińskim. U nas w domu za oknem nie było nic widać, tylko mgła, jednak wiedzieliśmy, że t...