Pogórze Rożnowskie: Sesja ślubna w górach i zachód słońca na Berdychowie

Wczoraj w czasie wesela odbywającego się w Gródku nad Dunajcem wybraliśmy się razem z Parą Młodą na zachód słońca w góry. Od razu zaproponowaliśmy Magdzie i Łukaszowi wzgórze Berdychów. Młodzi musieli nam zaufać, ponieważ są z Warszawy i tylko częściowo znają te tereny. Sesja ślubna się udała, widoki były cudowne, bo przecież sesja ślubna w górach jest najlepsza, a Pogórze Rożnowskie idealnie się do tego nadaje. Zachęcamy do współpracy Młode Pary. Naszą ofertę fotografowania i filmowania na ślubie możecie znaleźć na www.fotovideogrzegorzek.pl

Zachęcamy Cię do odwiedzin naszych stron na Facebooku, InstagramieTwitterze i Google+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl. Komentuj i polecaj znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.

Angelika i Mateusz :)

Były Tatry, teraz Beskidy. Nasza trzecia sesja ślubna na górskim szlaku
W styczniu po ślubie wybraliśmy się w Tatry na sesję ślubną. Mogliście to zobaczyć na naszym blogu tutaj. Teraz w porze wiosennej udaliśmy się w Beskidy, a dokładniej w pasmo Beskidu Wyspowego, w kt...
Po burzy zawsze wychodzi słońce i magiczna tęcza nad górami
W sobotnie popołudnie w górach mogliśmy oglądać prawdziwy spektakl z tęczą w roli głównej. Mawia się, że zawsze po burzy wychodzi słońce i teraz faktycznie tak było. Akurat udało się, że byliśmy z Ang...
Tatry: Spacer do Doliny Pięciu Stawów z Palenicy Białczańskiej
Jakiś czas temu ruszyliśmy w Tatry do Doliny Pięciu Stawów. Jak wiemy w Tatrach sezon nigdy się nie kończy, bo jak są wakacje to mamy dużo odwiedzających, a potem przychodzi zima i znów mamy sporo nar...
Polana Głodówka – plener ślubny | Iwona&Hubert
Pobudka 2:00. Z Iwoną i Hubertem spotkaliśmy się w Łącku o 3:30 i dalej razem pojechaliśmy jednym samochodem. Dzień wcześniej zaproponowałem parze kilka ciekawych miejsc na Podhalu na plener ślubny. W...
Miłość o zachodzie słońca. Sesja ślubna Diany i Darka na beskidzkim szlaku
Sesja ślubna z Młodą Parą jest zawsze dla nas nowym doświadczeniem. Wszystko zależy od najważniejszych osób, czyli w tym przypadku Diany i Darka jak się podczas sesji zdjęciowej czują, czy odpowiada i...