Pogórze Wiśnickie: W piątkowy wieczór z Iwkowej na Szpilówkę

Dzisiaj pod koniec dnia wybraliśmy się na Pogórze Wiśnickie, żeby przespacerować się z Iwkowej na Szpilówkę czerwoną ścieżką przyrodniczą. Tak jak się spodziewaliśmy na szlaku nie spotkaliśmy nikogo, bo tak to już u nas w gminie bywa. Po deszczowym i burzowym dniu na chwilę pojawiło się słońce i zachód słońca miał piękne kolory. Szpilówka została zdobyta. Jedyne co nas zmartwiło to wylanie asfaltu na takiej pięknej ścieżce. Niedługo to wszystkie szlaki będą zabetonowane, żeby można było w każde miejsce dojechać samochodem…

Zachęcamy Cię do odwiedzin naszych stron na Facebooku, InstagramieTwitterze i Google+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl. Komentuj i polecaj znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.

Angelika i Mateusz :)

Pogórze Wiśnickie: Dalekie widoki z Machulca
21 grudnia, czyli pierwszy dzień astronomicznej zimy, a zarazem najkrótszy dzień w roku. Zima kalendarzowa przypada na dzień jutrzejszy. Dzisiejszy poranek rozpoczęliśmy od wizyty na Pogórzu Wiśnickim...
Beskid Sądecki: Wola Krogulecka i popularna platforma widokowa nazywana ślimakiem
Będąc na terenie Sądecczyzny nie można opuścić w swoich planach platformy widokowej zwanej ślimakiem znajdującej się w miejscowości Wola Krogulecka nad Barcicami pod szczytem Makowica w Beskidzie Sąde...
Diabelski Most w Czernej
22.01.2019 | Diabelski Most w Czernej to jedna z atrakcji Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Już sama nazwa wskazuje, że warto się tym miejscem zainteresować. Ja dowiedziałem się o tym miejscu całkiem ni...
Beskid Niski: Rachelowskie Góry | Rychelowa Góra i Czarna Kępica
Piąta wycieczka z Mają w wózku. Tym razem Beskid Niski 12 marca. Maszerując przez Rachelowskie Góry Maja zdobyła do tej pory swój najwyższy szczyt - Palenice mierzący 665 m n.p.m. Wspólnie odwiedziliś...
Jura Krakowsko-Częstochowska: Noclegi i sklepy na Szlaku Warowni Jurajskich
Tak jak w ubiegłym roku pisaliśmy o sklepach i noclegach znajdujących się na Szlaku Orlich Gniazd tak teraz postanowiliśmy te praktyczne informacje przedstawić odnośnie Szlaku Warowni Jurajskich, któr...