Polana Głodówka – plener ślubny | Iwona&Hubert

Pobudka 2:00. Z Iwoną i Hubertem spotkaliśmy się w Łącku o 3:30 i dalej razem pojechaliśmy jednym samochodem. Dzień wcześniej zaproponowałem parze kilka ciekawych miejsc na Podhalu na plener ślubny. Wspólnie wybraliśmy Gliczarów Górny, jednak jak dotarliśmy na miejsce to nie widzieliśmy nic innego tylko mgłę. Godzinne oczekiwanie przyniosło małą poprawę pogody, bo coś było widać, jednak nie tego oczekiwaliśmy. Wsiedliśmy w samochód i przejechaliśmy na Głodówkę, gdzie na polanie udało się zrobić kilka ciekawych zdjęć. Mówi się, że z Polany Głodówka jest jeden z najpiękniejszych widoków na Tatry. Nazwa pochodzi od nazwiska dawnego jej właściciela (Głód). Obecnie na polanie poniżej drogi, na znajduje się kilka stylowych zabudowań góralskich, powyżej drogi jest duży murowany budynek – Schronisko Górskie ZHP „Głodówka” wybudowane w latach 1938-39. Nieco na północ od polany Głodówka znajduje się druga polana – Wyżnia Głodówka z prywatnym schroniskiem turystycznym.  Warto było wcześnie wstać. Mam nadzieję, że Państwo Młodzi myślą tam samo.  Tradycyjnie zapraszam na moją stronę www.FotoVideoGrzegorzek.pl, gdzie można obejrzeć więcej plenerów ślubnych z motywem górskim.

Zachęcamy Cię do odwiedzin naszych stron na FacebookuInstagramieTwitterze i Google+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl, a także wsparcia naszej pracy. Komentuj i polecaj znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.

Sesja ślubna w Pieninach. Wąwóz Homole z Asią i Maćkiem
W ostatnich dniach miałem przyjemność spędzić miły poranek z sympatyczną parą - Asią i Maćkiem, z którą wybraliśmy się na sesję plenerową w Pieniny do Wąwozu Homole. Jak jechaliśmy w stronę Jaworek to...
Miłość o zachodzie słońca. Sesja ślubna Diany i Darka na beskidzkim szlaku
Sesja ślubna z Młodą Parą jest zawsze dla nas nowym doświadczeniem. Wszystko zależy od najważniejszych osób, czyli w tym przypadku Diany i Darka jak się podczas sesji zdjęciowej czują, czy odpowiada i...
Tatry: Spacer do Doliny Pięciu Stawów z Palenicy Białczańskiej
Jakiś czas temu ruszyliśmy w Tatry do Doliny Pięciu Stawów. Jak wiemy w Tatrach sezon nigdy się nie kończy, bo jak są wakacje to mamy dużo odwiedzających, a potem przychodzi zima i znów mamy sporo nar...
Nasza wymarzona sesja ślubna w Tatrach
Tydzień temu w sobotę 14 stycznia 2017 mieliśmy w swoim życiu ważny dzień. Wzięliśmy ślub... Od wtorku wędrowaliśmy po Tatrach mając przy sobie suknię i garnitur. Pierwszy dzień spędziliśmy na Kasprow...
Sesja narzeczeńska w Pieninach na Wysokim Wierchu
Bardzo lubię jeśli Para Młoda lub przyszła Para Młoda tak jak w tym przypadku z wielką chęcią rusza w góry na zdjęcia. Jeszcze bardziej podoba mi się jak razem maszerujemy przez pół nocy lub śpimy w s...