Poranek w gminie Łososina Dolna na wzgórzach Tęgoborzy i na Jodłowcu Wielkim

Każda chwila wolnego czasu zostaje przez nas od razu spożytkowana. Albo gdzieś jedziemy, albo dodajemy nowe wpisy na bloga. 8 lipca wstaliśmy nad ranem o 3:30, żeby pojechać na wschód słońca do Tęgoborzy i Białejwody pod wzniesienie Zamczysko. Okolice miejscowości to przede wszystkim różnego rodzaju wzniesienia, z których rozciągają się przepiękne widoki. Miejsce odkryliśmy wędrując szlakiem uwolnienia Jana Karskiego i wiedzieliśmy, że musimy tutaj niedługo wrócić. Oprócz tego wyjechaliśmy jeszcze na wzgórze Jodłowiec Wielki, który góruje nad Łososiną Dolną, Świdnikiem czy Łyczanką.

Samochodem przez Pogórze Rożnowskie o 4 rano
Dzisiejszego dnia o godzinie 4:00 wybraliśmy się na Pogórze Rożnowskie. Wycieczka była o tyle inna, że w każde miejsce można podjechać samochodem. Wystarczy z niego wysiąść i zrobić zdjęcie. Dużo osób...
Wschód słońca na wzgórzach Łososiny Dolnej
Nas nie trzeba przekonywać, że niskie góry i pogórza są równie piękne jak te wysokie. My już o tym wiemy i za każdym razem gdy jedziemy gdzieś na wzniesienia nieprzekraczające 500 metrów n.p.m. zach...
Beskid Wyspowy: Na nieoznakowanym wzgórzu na Michalczowej
Ostatnio w sobotę odkryliśmy ciekawe miejsce w Beskidzie Wyspowym. Znajduje się ono na styku 3 gmin: Łososiny Dolnej, Iwkowej i Laskowej i trzech miejscowości: Michalczowej, Kątów i Sechnej. Widoki ma...
Białowodzka Góra skąpana we mgle
Myśleliśmy, że pogoda z dni poprzednich będzie się utrzymywać i obejrzymy zjawiskowy poranek. Na Białowodzkiej Górze w Beskidzie Wyspowym, musieliśmy jednak obejść się smakiem. Nie było pięknych kol...
Góry z dzieckiem: Pierwsza wspólna wycieczka | Jodłowiec Wielki
Mrozy ustąpiły, wreszcie zrobiło się ciepło i przyjemnie, dlatego po ponad miesiącu udało się wyjść na pierwszy mini górski spacer. Na pierwszy raz wybraliśmy wzgórze Jodłowiec Wielki znajdujące się w...