Pracowite miesiące; góry, ślub, praca i 2018 x 3 na 100%

Za nami pracowite miesiące. Góry, ślub, sesja ślubna, praca i 2018 x 3 na 100%. Nastał grudzień, zbliżają się święta Bożego Narodzenia i sezon ślubny niedawno się zakończył. Teraz mamy chwilę wolnego czasu, żeby posiedzieć nad blogiem i oprócz relacji z wycieczek dodać właśnie tekst taki jak ten dzisiejszy. Angelika od listopada już odpoczywa w domu, jest w swojej pracy na zwolnieniu, dlatego w górach podczas ostatnich wycieczek byłem już sam. Wędrówka zimą w ciąży byłaby i tak zbyt niebezpieczna, zwłaszcza, że to jej końcówka.

Góry

Na szlaku byliśmy ponad 80 dni co jest dla nas sporym osiągnięciem, zwłaszcza w aktualnej sytuacji. Stworzyliśmy sobie mapę podróży, na której umieściliśmy wszystkie odwiedzone miejsca z obecnego roku i ostatnich lat. Tych miejsc jest około 500. W niektórych byliśmy po kilkanaście razy, ale też staraliśmy się zobaczyć nowe, ciekawe miejsca. Poniżej jest mapa, na której można znaleźć interesujący znacznik i kliknąć w link, który przeniesie bezpośrednio do danego wpisu.

W tym roku osiągnęliśmy założony cel. Przeszliśmy Szlak Warowni Jurajskich na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej oraz zdobyliśmy wszystkie wieże widokowe na Ziemi Kłodzkiej. Pierwszy projekt zrealizowaliśmy w kwietniu, a drugi niedawno w październiku. Klikając poniżej możecie o tym przeczytać.

Wieże Widokowe Ziemi Kłodzkiej w planach na 2017 rok

Szlak Warowni Jurajskich

Szlak Warowni Jurajskich – I dzień / Jura Krakowsko-Częstochowska 24.04.2017r.

Szlak Warowni Jurajskich – II dzień / Jura Krakowsko-Częstochowska 25.04.2017r.

Szlak Warowni Jurajskich – III dzień / Jura Krakowsko-Częstochowska 26.04.2017r.

Szlak Warowni Jurajskich – IV dzień / Jura Krakowsko-Częstochowska 27.04.2017r.

Szlak Warowni Jurajskich – V dzień / Jura Krakowsko-Częstochowska 28.04.2017r.

Ślub i sesja ślubna w Tatrach

14 stycznia wzięliśmy ślub. Czemu w zimie? Ponieważ jest najładniej, wszyscy usługodawcy związani z weselem mają wolne terminy, ceny są niższe i ludzie po świętach i w Nowym Roku są bardziej szczęśliwi i zadowoleni. Wesele może nie było dokładnie w górach, jednak nie zabrakło podróżniczych elementów: buty, mucha i poszetka – mapowe, paznokcie Pani Młodej – oczywiście z namalowanym szlakiem, bransoletka ze Skrzycznego, czyli miejsca, gdzie się zaręczyliśmy, spinki – kompasy. Tyle odnośnie wyposażenia. W kościele koniecznie piosenka Domu o Zielonych Progach wykonana przez kuzynostwo Angeliki. Na sali weselnej nasze górskie obrazy, jeden wielki obraz za nami, styl szyszkowy, a pierwszy taniec do muzyki zespołu Zgórmysyny – „Jak okiem sięgnąć”.

Sesja ślubna koniecznie w górach bez wynajętego fotografa tylko przy pomocy statywu. Może nieporęcznie zwłaszcza, że na Kasprowym Wierchu wiało i mroziło strasznie. Weź tak stój w sukni i garniturze to zaraz zamarzniesz. Dzień później w drodze na Czerwone Wierchy było już lepiej. Chociaż słońce się pojawiło. Z sesji jesteśmy zadowoleni. Potem był jeszcze jeden plener w górach ale już niedaleko od nas na Białowodzkiej Górze.

Wyposażenie górskiego maniaka na własny ślub: buty, spinki, mucha, bransoletka

Fotografia ślubna

Sezon ślubny 2017 zakończony. Poznałem wiele ciekawych ludzi, a przede wszystkim Par Młodych, z którymi podczas sesji ślubnych mimo pogody i niepogody pracowaliśmy na 100 procent. Szacunek wielki dla par, które decydowały się na wschód słońca w górach, zwłaszcza, że w niektórych sytuacjach trzeba było dojść nawet 3 godziny w jedno miejsce. Z niektórymi ludźmi utrzymuję kontakt prywatnie.

AMGrzegorzek | www.fotovideogrzegorzek.pl

2018 x 3 na 100%

Niedługo dołączy do nas mała Góromaniaczka, którą będziemy zabierać już pewnie od sezonu letniego 2018 na górski szlak. Początkowo będą wycieczki w wózku, a potem pewnie chusta i nosidełko. Angelika w ciąży starała się być aktywna. Już w trójkę zdobyliśmy między innymi Jagnięcy Szczyt i Dolinę Pięciu Stawów w Tatrach, Trzy Korony i Wysoką w Pieninach, Lackową w Beskidzie Niskim, Skrzyczne w Beskidzie Śląskim czy Wielką Sowę w Górach Sowich. W przyszłym roku czeka na nas na pewno wiele przygód. Planujemy skupić się bardziej na odkrywaniu miejsc w całej Polsce. Jak widać na powyższej mapie większość miejsc w górach już mamy odwiedzone więc teraz może czas na niziny.

Zachęcamy Cię do odwiedzin naszych stron na FacebookuInstagramieTwitterze i Google+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl. Komentuj i polecaj znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.

Angelika i Mateusz :)

6 komentarzy

1. Hej. Nie zabardzo wiedziałem gdzie umieścić mój wpis. Wybrałem jednak ten post. Gratuluje super bloga i wszystkiego co działo się w tym roku. Dla Was ten rok był wspaniały (bo ślub, ciąża) dla mnie również. I tak się złożyło, że dla Was data 14.01.2017 będzie ważna jak i dla mnie. Wy wzięliście ślub a mi urodził się synek. Również z żoną przemierzamy górskie (i nie tylko) szlaki. W tym roku jednak troche się zaniedbaliśmy z powodu dziecka. Ale mamy zamiar to nadrobić. W ogóle ciężko znaleść konkretne trasy górskie, które nadają sie do przejechania wózkiem. Mam nadzieję, że Wam się jednak uda, bo pewnie niedługo sami będziecie ich potrzebować. Łazikując dawniej nie myślałem, że kiedyś będę zastanawiał się czy wyjadę w dane miejsce wózkiem czy nie. A teraz jak na złość sie nie pamięta. Pozdrawiam serdecznie i życzę samych szczęśliwych dni w nowym roku. Tadek z żoną i synkiem

2. Gratuluję Wam bloga i gratuluję Wam Siebie – jesteście prawdziwi, naturalni i bardzo pozytywni.
    A Wasze relacje pokazują jak wiele pięknych miejsc można zobaczyć całkiem niedaleko od własnego domu. Wszystkiego dobrego na Nowy Rok i realizacji nowych wyzwań- już we Trójkę!

3. Świetny blog. Przed wyjściem na szlak,czytam Wasze relacje. Jesteście super. Czuję jakbyśmy się znali od dawna. Życzę Angelice szczęśliwego rozwiązania. Wesołych Świąt, wszystkiego dobrego i zdrówka w Nowym Roku 2018 . Pozdrawiam.