Sesja narzeczeńska w Pieninach na Wysokim Wierchu

Bardzo lubię jeśli Para Młoda lub przyszła Para Młoda tak jak w tym przypadku z wielką chęcią rusza w góry na zdjęcia. Jeszcze bardziej podoba mi się jak razem maszerujemy przez pół nocy lub śpimy w schronisku i wcześnie rano wyruszamy na miejsce, które wcześniej ustaliliśmy. Tak było teraz z Eweliną i Piotrkiem, z którymi wybraliśmy się w Pieniny na Wysoki Wierch, a spaliśmy w schronisku pod Durbaszką. Polowaliśmy na wschód słońca, jednak jak zobaczyliśmy o 4 rano jakie warunki zgotowała nam pogoda to nie żałowaliśmy, że otaczają nas chmury. Zrobiło się tajemniczo, a sesja z tak pozytywnie nastawionymi młodymi musiała się udać. 🙂

Zachęcamy Cię do odwiedzin naszych stron na FacebookuInstagramieTwitterze i Google+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl. Komentuj i polecaj znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.

Polana Głodówka – plener ślubny | Iwona&Hubert
Pobudka 2:00. Z Iwoną i Hubertem spotkaliśmy się w Łącku o 3:30 i dalej razem pojechaliśmy jednym samochodem. Dzień wcześniej zaproponowałem parze kilka ciekawych miejsc na Podhalu na plener ślubny. W...
Pogórze Rożnowskie: Sesja ślubna w górach i zachód słońca na Berdychowie
W czasie wesela odbywającego się w Gródku nad Dunajcem wybraliśmy się razem z Parą Młodą na zachód słońca w góry. Od razu zaproponowaliśmy Magdzie i Łukaszowi wzgórze Berdychów. Młodzi musieli nam zau...
Beskid Sądecki: Wschód słońca i sesja ślubna na Jaworzynie Krynickiej
Z Sylwią i Damianem byłem umówiony kilka dni wcześniej. Zaplanowaliśmy sesję ślubną gdzieś na szlaku. Państwo Młodzi mieszkają niedaleko Krynicy-Zdroju, dlatego wybraliśmy się na Jaworzynę Krynicką be...
Nasza wymarzona sesja ślubna w Tatrach
Tydzień temu w sobotę 14 stycznia 2017 mieliśmy w swoim życiu ważny dzień. Wzięliśmy ślub... Od wtorku wędrowaliśmy po Tatrach mając przy sobie suknię i garnitur. Pierwszy dzień spędziliśmy na Kasprow...
Były Tatry, teraz Beskidy. Nasza trzecia sesja ślubna na górskim szlaku
W styczniu po ślubie wybraliśmy się w Tatry na sesję ślubną. Mogliście to zobaczyć na naszym blogu tutaj. Teraz w porze wiosennej udaliśmy się w Beskidy, a dokładniej w pasmo Beskidu Wyspowego,...