Sesja narzeczeńska w Pieninach na Wysokim Wierchu

Bardzo lubimy jeśli Para Młoda lub przyszła Para Młoda tak jak w tym przypadku z wielką chęcią rusza w góry na zdjęcia. Jeszcze bardziej podoba nam się jak razem maszerujemy przez pół nocy lub śpimy w schronisku i wcześnie rano wyruszamy na miejsce, które wcześniej ustaliliśmy. Tak było teraz z Eweliną i Piotrkiem, z którymi wybraliśmy się w Pieniny na Wysoki Wierch, a spaliśmy w schronisku pod Durbaszką. Polowaliśmy na wschód słońca, jednak jak zobaczyliśmy o 4 rano jakie warunki zgotowała nam pogoda to nie żałowaliśmy, że otaczają nas chmury. Zrobiło się tajemniczo, a sesja z tak pozytywnie nastawionymi młodymi musiała się udać. 🙂

Zachęcamy Cię do odwiedzin naszych stron na FacebookuInstagramieTwitterze i Google+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl. Komentuj i polecaj znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.

Tatry: Spacer do Doliny Pięciu Stawów z Palenicy Białczańskiej
Jakiś czas temu ruszyliśmy w Tatry do Doliny Pięciu Stawów. Jak wiemy w Tatrach sezon nigdy się nie kończy, bo jak są wakacje to mamy dużo odwiedzających, a potem przychodzi zima i znów mamy sporo nar...
Beskid Sądecki: Wschód słońca i sesja ślubna na Jaworzynie Krynickiej
Z Sylwią i Damianem byliśmy umówieni kilka dni wcześniej. Zaplanowaliśmy sesję ślubną gdzieś na szlaku. Państwo Młodzi mieszkają niedaleko Krynicy-Zdroju, dlatego wybraliśmy się na Jaworzynę Krynicką ...
Sesja ślubna w Pieninach. Wąwóz Homole z Asią i Maćkiem
W ostatnich dniach mieliśmy przyjemność spędzić miły poranek z sympatyczną parą - Asią i Maćkiem, z którą wybraliśmy się na sesję plenerową w Pieniny do Wąwozu Homole. Jak jechaliśmy w stronę Jaworek ...
Plener ślubny na Podhalu i wschód słońca na Łapszance
Wschód słońca w górach to najlepszy spektakl jaki można zobaczyć. I na niego właśnie przekonaliśmy Gosię i Tomką - Parę, która niedawno miała swój najważniejszy dzień. Jesteśmy pełni podziwu, że bez m...
Nowy Sącz i okolice: górska sesja ślubna o wschodzie słońca z Kasią i Adamem
W minioną sobotę dzień rozpoczęliśmy w Beskidzie Wyspowym na sesji ślubnej z Kasią i Adamem. Pogoda udała się wyśmienicie mimo tego, że jeszcze dzień wcześniej mieliśmy straszny deszcz. Dzięki niemu m...