Sesja ślubna w górach. Agnieszka i Mateusz ponad chmurami

Sesja ślubna w Tatrach jest czymś o czym marzy wiele Par Młodych. Jednak gdy nie ma możliwości pojechać na tatrzańskie szlaki to wybieramy Beskidy, które potrafią zaskoczyć za każdym razem. Dzisiaj gdy spotkaliśmy się w Łososinie Dolnej z Agnieszką i Mateuszem nie widać było nic. Gęsta mgła spowiła wszystko. Jak byliśmy już pod Jaworzem o godzinie 6 to nic się nie zmieniło. Siedzieliśmy i wypatrywaliśmy jakichś przejaśnień. 25 minut później przeżyliśmy coś niesamowitego. Wszystko zaczęło przechodzić. Pojawiło się słońce, ocean chmur piętrzył się w beskidzkich dolinach. A niżej? W lesie podczas drogi powrotnej mieliśmy cudowne prześwity. Sesja ślubna w górach jest wspaniała.

Zachęcamy Cię do odwiedzin naszych stron na FacebookuInstagramieTwitterze i Google+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl. Komentuj i polecaj znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.

Angelika i Mateusz :)

Odkrywamy Polskę: Muszyna i jej ogrody zmysłów
Dziś odwiedziliśmy ogrody zmysłów znajdujące się na terenie Muszyny w Beskidzie Sądeckim. Jest to wspaniałe miejsce cieszące się ogromną popularnością, dlatego z ciekawości piękna opisywanego w Intern...
Wschód słońca na wzgórzach Łososiny Dolnej
Nas nie trzeba przekonywać, że niskie góry i pogórza są równie piękne jak te wysokie. My już o tym wiemy i za każdym razem gdy jedziemy gdzieś na wzniesienia nieprzekraczające 500 metrów n.p.m. zach...
Gorce: Niebieskim szlakiem z Rzek na Gorc
Wyprawę w środowy (09.08.2017), wakacyjny dzień zaplanowaliśmy w Gorce. Wybraliśmy się niebieskim szlakiem na Gorc 1228 m n.p.m. i ta trasa tak nam przypadła do gustu, że także nią się wróciliśmy. A t...
Beskid Wyspowy: W górach inny jest świat, czyli ocean chmur pod Jaworzem
Jak jechaliśmy dzisiejszego poranka w góry to wiedzieliśmy co może nas u góry spotkać. Prognozy zapowiadały poziom chmur na poziomie 500-600 m n.p.m. więc położony o 300 metrów wyżej Jaworz powinien z...
Gorce: Ochotnica Dolna – Lubań – Baza namiotowa SKPG na Lubaniu – Ochotnica Dolna
Na wyprawę w czwartkowy (18.08.2017), wakacyjny dzień spontanicznie pojechaliśmy w Gorce. Rano po przebudzeniu własnym oczom nie mogliśmy uwierzyć co się działo na Lubaniu. Otóż dosłownie było morze m...