Sesja ślubna w górach. Agnieszka i Mateusz ponad chmurami

Sesja ślubna w Tatrach jest czymś o czym marzy wiele Par Młodych. Jednak gdy nie ma możliwości pojechać na tatrzańskie szlaki to wybieramy Beskidy, które potrafią zaskoczyć za każdym razem. Dzisiaj gdy spotkaliśmy się w Łososinie Dolnej z Agnieszką i Mateuszem nie widać było nic. Gęsta mgła spowiła wszystko. Jak byliśmy już pod Jaworzem o godzinie 6 to nic się nie zmieniło. Siedzieliśmy i wypatrywaliśmy jakichś przejaśnień. 25 minut później przeżyliśmy coś niesamowitego. Wszystko zaczęło przechodzić. Pojawiło się słońce, ocean chmur piętrzył się w beskidzkich dolinach. A niżej? W lesie podczas drogi powrotnej mieliśmy cudowne prześwity. Sesja ślubna w górach jest wspaniała.

Zachęcamy Cię do odwiedzin naszych stron na FacebookuInstagramieTwitterze i Google+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl. Komentuj i polecaj znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.

Angelika i Mateusz :)

Beskid Sądecki: Wschód słońca i sesja ślubna na Jaworzynie Krynickiej
Z Sylwią i Damianem byłem umówiony kilka dni wcześniej. Zaplanowaliśmy sesję ślubną gdzieś na szlaku. Państwo Młodzi mieszkają niedaleko Krynicy-Zdroju, dlatego wybraliśmy się na Jaworzynę Krynicką be...
Sesja ślubna w Pieninach. Wąwóz Homole z Asią i Maćkiem
W ostatnich dniach miałem przyjemność spędzić miły poranek z sympatyczną parą - Asią i Maćkiem, z którą wybraliśmy się na sesję plenerową w Pieniny do Wąwozu Homole. Jak jechaliśmy w stronę Jaworek to...
Polana Głodówka – plener ślubny | Iwona&Hubert
Pobudka 2:00. Z Iwoną i Hubertem spotkaliśmy się w Łącku o 3:30 i dalej razem pojechaliśmy jednym samochodem. Dzień wcześniej zaproponowałem parze kilka ciekawych miejsc na Podhalu na plener ślubny. W...
Sesja narzeczeńska w Pieninach na Wysokim Wierchu
Bardzo lubię jeśli Para Młoda lub przyszła Para Młoda tak jak w tym przypadku z wielką chęcią rusza w góry na zdjęcia. Jeszcze bardziej podoba mi się jak razem maszerujemy przez pół nocy lub śpimy w s...
Nowy Sącz i okolice: górska sesja ślubna o wschodzie słońca z Kasią i Adamem
W minioną sobotę dzień rozpoczęliśmy w Beskidzie Wyspowym na sesji ślubnej z Kasią i Adamem. Pogoda udała się wyśmienicie mimo tego, że jeszcze dzień wcześniej mieliśmy straszny deszcz. Dzięki niemu m...