Spacer brzegiem morza z Karwi do Jastrzębiej Góry

#objazdówka po Polsce – dzień IX | 29.08.2018 | Spacer brzegiem morza z Karwi do Jastrzębiej Góry był kulminacyjnym punktem naszego pobytu nad Morzem Bałtyckim, a także całego urlopu i objazdówki po Polsce. Patrząc na mapę zaplanowaliśmy krótkie przejście, żeby na dobre pożegnać się z północną Polską, bo nie wiadomo kiedy tam jeszcze wrócimy.

Po godzinie 8 podchodzimy na przystanek przy wejściu numer 23 w Jastrzębiej Górze. Wsiadamy do autobusu, który zawozi nas do Karwi. Wysiadamy w pobliżu morza, tak samo jak kilka innych osób. Wszyscy zmierzają w kierunku plaży i widać, że są nastawieni na leniwe plażowanie, bo mają w rękach parawany i koce. Nie możemy się doczekać kiedy ściągniemy buty i wejdziemy do zimnej wody. Plaża jest jeszcze pusta, dlatego panuje na niej cisza i spokój. Powoli sobie spacerujemy brzegiem morza. W oddali możemy zaobserwować duże statki płynące po widnokręgu, a bliżej motorówki. Pomiędzy wejściami na plażę o numerach 38 i 39 przekraczamy dopływ Bałtyku – Czarną Wodę. Przed wyjściem numer 25 rozkładamy się na plaży i przez ponad godzinę korzystamy z gorącej pogody i nawet ciepłej wody.

Po przyjściu do Jastrzębiej Góry podchodzimy na kramy z pamiątkami i kupujemy kilka dla najbliższej rodziny i przyjaciół. Przed nami ostatnie chwile w tej miejscowości i w nocy czeka nas powrót do naszego domu. Budzimy się o 2:00 w nocy i wracamy szczęśliwie 727 kilometrów. Po godzinie 12 jesteśmy na miejscu. 🙂

Zachęcamy Cię do odwiedzin naszych stron na FacebookuInstagramieTwitterze i Google+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl oraz wsparcia naszej pracy. Komentuj i polecaj znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.

Ogrody Zamkowe i Zamek w Łańcucie
#objazdówka po Polsce - dzień I | 21.08.2018 | 21 sierpnia 2018 to pierwszy dzień naszej objazdówki po Polsce, o której w skrócie pisaliśmy tutaj. Jeśli jeszcze nie czytałeś to przed kontynu...
Ścieżka Niezapominajka w Kornatce. Syberia, Ostrysz, Glichowiec i kleszcze
Ostatnie dni maja kwitną w wyprawy na szlak. Akurat udaje się, że to druga wycieczka pod rząd, która biegnie po terenie, gdzie nas prawie jeszcze nie było. Do tej miejscowości trafiamy dziś drugi ...
Beskid Śląski: Szczyrk Biła – Magura – Schronisko i Chatka na Klimczoku – Klimczok...
Po ostatnim kilkudniowym łazikowaniu po Górach Bystrzyckich i Górach Stołowych w Sudetach, wyruszyliśmy w nieco mniej odległe pasma górskie, a konkretnie w Beskid Śląski, Beskid Żywiecki i Beskid Mały...
Roztocze: Baszta widokowa w Krasnobrodzie
#objazdówka po Polsce - dzień II | 22.08.2018 | Bardzo podobna perełka jak ta w Krasnobrodzie jest w miejscowości Józefów, na której byliśmy chwilkę temu. Teraz samochód zostawiamy na parkingu pr...
Roztocze: Zagroda Guciów – Skansen Etnograficzny
#objazdówka po Polsce - dzień II | 22.08.2018 | Kończymy już zwiedzanie na dzień dzisiejszy. Jeszcze tylko podjeżdżamy do Zagrody Guciów - miejsca, gdzie czas się zatrzymał w XIX i XX wieku. Możn...