Spacer brzegiem morza z Karwi do Jastrzębiej Góry

#objazdówka po Polsce – dzień IX | 29.08.2018 | Spacer brzegiem morza z Karwi do Jastrzębiej Góry był kulminacyjnym punktem naszego pobytu nad Morzem Bałtyckim, a także całego urlopu i objazdówki po Polsce. Patrząc na mapę zaplanowaliśmy krótkie przejście, żeby na dobre pożegnać się z północną Polską, bo nie wiadomo kiedy tam jeszcze wrócimy.

Po godzinie 8 podchodzimy na przystanek przy wejściu numer 23 w Jastrzębiej Górze. Wsiadamy do autobusu, który zawozi nas do Karwi. Wysiadamy w pobliżu morza, tak samo jak kilka innych osób. Wszyscy zmierzają w kierunku plaży i widać, że są nastawieni na leniwe plażowanie, bo mają w rękach parawany i koce. Nie możemy się doczekać kiedy ściągniemy buty i wejdziemy do zimnej wody. Plaża jest jeszcze pusta, dlatego panuje na niej cisza i spokój. Powoli sobie spacerujemy brzegiem morza. W oddali możemy zaobserwować duże statki płynące po widnokręgu, a bliżej motorówki. Pomiędzy wejściami na plażę o numerach 38 i 39 przekraczamy dopływ Bałtyku – Czarną Wodę. Przed wyjściem numer 25 rozkładamy się na plaży i przez ponad godzinę korzystamy z gorącej pogody i nawet ciepłej wody.

Po przyjściu do Jastrzębiej Góry podchodzimy na kramy z pamiątkami i kupujemy kilka dla najbliższej rodziny i przyjaciół. Przed nami ostatnie chwile w tej miejscowości i w nocy czeka nas powrót do naszego domu. Budzimy się o 2:00 w nocy i wracamy szczęśliwie 727 kilometrów. Po godzinie 12 jesteśmy na miejscu. 🙂

Zachęcamy Cię do odwiedzin naszych stron na FacebookuInstagramieTwitterze i Google+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl oraz wsparcia naszej pracy. Komentuj i polecaj znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.

Najpopularniejszy szlak z Krościenka n/Dunajcem na Trzy Korony
W polskich górach wiele jest miejsc, które potrafią zrobić wrażenie już przy pierwszej wizycie. Takim miejscem są właśnie Trzy Korony w Pieninach. Byliśmy pewni, że kuzynowi Krzyśkowi się to spodoba. ...
Beskid Wyspowy: Miejska Góra i Łysa Góra z atrakcjami
Z powodu niepewnej pogody, która roztaczała się nad Beskidem Wyspowym, zrezygnowaliśmy z wyjścia na najwyższy szczyt pasma - Mogielicę i wybraliśmy się na krótką wycieczkę na Miejską Górę i Łysą Górę....
Uwielbiam nosić Maję w chuście. Dlaczego jest to dla mnie tak ważne?
Maja 27 października będzie miała 9 miesięcy lub jak ostatnio usłyszeliśmy będąc w Bieszczadach - 9 Połonin. Wspólnie w trójkę w podróży byliśmy już 70 dni. Ponad 50 razy w górach, a kilkanaście dni z...
Na najładniejszym szlaku Beskidu Wyspowego. Z Wilczyc na Jasień i Kutrzycę kolorem zielonym
Do dnia dzisiejszego wspominamy i zachwycamy się zielonym szlakiem z Wilczyc na Jasień i Kutrzycę. Wiele szlaków zwiedziliśmy w Beskidzie Wyspowym i dopiero ten zachwycił nas najbardziej. Trasa w...
Diabelski Most w Czernej
22.01.2019 | Diabelski Most w Czernej to jedna z atrakcji Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Już sama nazwa wskazuje, że warto się tym miejscem zainteresować. Ja dowiedziałem się o tym miejscu całkiem ni...