W butach trekkingowych Hi-Tec z Martes Sport długo nie pochodziłem

W butach trekkingowych Hi-Tec z Martes Sport długo nie pochodziłem

Rozklejenie się buta

Zawód, rozczarowanie, wina użytkownika – czyli moja pierwsza w życiu reklamacja i subiektywna ocena, „dobrej” jakości butów trekkingowych ze sklepu Martes Sport w Nowym Sączu, nadających się do użytku przez kilka miesięcy. Zbyt intensywne użytkowanie, niewłaściwy dobór rozmiaru i brak odpowiedniej konserwacji to tylko jedne z uwag zawartych w uzasadnieniu oddalającym reklamację. Jednak nie tylko ja spotkałem się z taką odpowiedzią ze strony władz firmy. Przeczytajcie dzisiejszy wpis w celu poznania szczegółów, a może sami macie jakieś pozytywne lub negatywne doświadczenia z tą firmą ?.

Zacznijmy od początku. Od razu mówię, że takich cudów to jeszcze w swoim życiu nie widziałem. Kupiłem sobie nowe buty trekkingowe  HARRIER WP firmy Hi-Tec. Firma, wiadomo znana dla większości osób. Nie będę tutaj ukrywał jej nazwy czy sklepu ponieważ chcę podzielić się moimi wrażeniami związanymi z całą sytuacją.

Reklamowane buty
Reklamowane buty

Po trzyletnim użytkowaniu moich pierwszych butów – zwykłych, najtańszych na rynku, firmy Quechua przerzuciłem się na trochę droższe i wydawałoby się – lepsze Hi-Teci. Zapłaciłem 150 złotych. Wiadomo, nie jest to duża kwota, ale od takich butów wymaga się, żeby jednak swoje przeszły. Moje nowe, piękne buty kupiłem 3 kwietnia tego roku – czyli jakieś 6 miesięcy temu w sklepie Martes Sport w Galerii Trzy Korony w Nowym Sączu. Sklep zaopatrzony w różny asortyment, nic tylko szaleć między półkami. Wpadły mi w oko fajne butki w rozsądnej cenie. Podszedłem do kasy, zapłaciłem, dowiedziałem się od sprzedawcy, że takich butów się nie impregnuje, ponieważ to nie skóra. Przez 5 miesięcy spisywały się dobrze, jednak we wrześniu zauważyłem, że buty się rozkleiły.

Podobno brak konserwacji
Podobno brak konserwacji

I tutaj zaczyna się cała akcja. Spakowałem buty i zaniosłem do sklepu z myślą o zgłoszeniu niezgodności towaru z umową. Pani przy kasie niechętnie popatrzyła na obuwie i już na samym początku stwierdziła, że na pewno mi ich nie przyjmą, ponieważ są brudne. No przecież przyszedłem od razu ze szlaku, oddałem i wracałem do domu bez butów… Wyczyściłem je na tyle, na ile się dało. Jednak ja powiedziałem, że trudno i niech przyjmie moje zgłoszenie. Wszystko odbyło się bez większych problemów i teraz nadszedł czas oczekiwania – 2 tygodnie i jest SMS, że reklamację oddalono i buty czekają na odbiór. Udałem się więc do sklepu i z wielką ciekawością przeczytałem uzasadnienie, w którym było napisane, że na podstawie szczegółowych oględzin nie stwierdzono niezgodności towaru z umową i ukrytych wad fabrycznych, jakość użytych materiałów nie wzbudziła zastrzeżeń i mimo, iż (podobno) zauważyłem wcześniej uszkodzenie to tego nie zgłaszałem i dlatego niemożliwe jest przeprowadzenie ewentualnej naprawy. Odebrałem wszystko ze sklepu i wróciłem do domu.

I zły dobór rozmiaru - 44,45,46. Wezmę za ciasny, żeby w ogóle nie wiązać
I zły dobór rozmiaru – 44,45,46 ?. Wezmę za ciasny, żeby w ogóle nie wiązać

Poczytałem trochę, poradziłem się w Stowarzyszeniu Konsumentów Polskich w dziale E-porad i napisałem odwołanie. Dziś poszedłem odebrać buty i uzasadnienie było jeszcze ciekawsze, niż ostatnio. Przeprowadzono oględziny organoleptyczne butów (badanie za pomocą węchu, wzroku, dotyku, smaku i słuchu). Przeczytałem, że rozklejenie ma charakter uszkodzenia mechanicznego, a przy kolejnych słowach musiałem przecierać oczy ze zdziwienia, a okulary wyczyścić na błysk. Zarzucono mi, że za mocno wiązałem sznurowadła i niewłaściwie dobrałem rozmiar obuwia… Przecież nie kupię rozmiaru mniejszego, żebym potem musiał sobie palce wycinać na przodzie. No ale sklep wie najlepiej jaki mam rozmiar więc ciężko się kłócić… Stwierdzono także intensywne ślady eksploatacji i brak jakiejkolwiek konserwacji. Z rozumowania pracownika obsługi reklamacji, wynika, że buty o jakości nie budzącej zastrzeżeń przeznaczone są do wyjść w gości, na imieniny czy do przejazdu górską kolejką, ewentualnie do postawienia na półce. No tak, pewnie znowu mój błąd. Jakbym wiedział, że buty nie są przeznaczone do chodzenia po górach to bym przecież nie chodził, ale jak to mówią – człowiek całe życie uczy się na błędach.

Nie rozumiem tylko, jak buty mogą się rozlecieć po kilku miesiącach i kilku wycieczkach, jeśli używa się ich tylko w tym celu. O braku jakiejkolwiek konserwacji nie ma co wspominać. Po każdej wycieczce, namoczoną w wodzie szmatką buty były czyszczone i zgodnie z zaleceniami sprzedawcy nie musiałem używać do nich specjalnych impregnatów. Ciężko nie posłuchać rady sprzedawcy, który skończył szkołę z wykształceniem handlowca i zna się na tym fachu najlepiej. I kolejny raz napisano, że nie mogę przerzucać winy na producenta jak sam do tego doprowadziłem.

Najciekawsze jest jednak to, że w Internecie można znaleźć wiele podobnych przypadków, o których informują użytkownicy na różnych forach. Najlepsze jest podawanie w większości tych samych przyczyn rozklejenia. Oto przykłady z różnych źródeł:

opineo.pl 

„Po krótkim czasie użytkowania pękła mi w środku podeszwa w jednym z butów i postanowiłam zgłosić reklamacje, po 2 tygodniach reklamacja została oddalona. Stwierdzili: ” iż nie jest to wada fabryczna lecz uszkodzenie powstałe w trakcie użytkowania”. Patrycja – 10 maja 2014

gowork.pl

„Po oględzinach organoleptycznych przedmiotowych butów nie stwierdziliśmy żadnych wad fabrycznych mogących stanowić podstawę do uznania reklamacji. Uszkodzenia jakie reklamuje klient ma charakter uszkodzenia mechanicznego , które nie podlega reklamacji. Uszkodzenie tego typu powstaje najczęściej na skutek użytkowania obuwia luźno „na stałe” zasznurowanego , niewłaściwie zakładanego i zdejmowanego ( bez pomocy łyżki do obuwia) lub na skutek niewłaściwego dopasowania obuwia do budowy kostnej stopy (np. za duże ostrogi ,wystające pięty ). Nie są to bowiem niezgodności , które w sposób istotny wpływają na konstrukcję obuwia czy też je uszkadzają”. lipa – 2014-05-25

„Jestem rozgoryczony zachowaniem zarządu firmy w sprawie reklamacji zakupionych butów. Podstawowym argumentem do odmowy reklamacji było to żę nie stwierdzono wady fabrycznej. JAk jednak można wytłumaczyć to żę przy równomiernym użytkowaniu i lewego i prawego, lewy się rozkleił ( w stopniu który uniemożliwił normalne go użytkowanie. Reasumując, sklep możę i fajny sprzętu jest troche ale nadaje się on na pewne zakupy towarów których będziemy pewni że się nie popsują w wyniki błędów produkcyjnych. Reklamacja jest prawie żę nie możliwa byłem w sklepie kilka razy i za każdym razem spotykałem ludzi którym odmówiono… i to z błahych powód często bezpodstawnie”. But – 2014-09-14

„Samo to , że buty z Martes Sport wytrzymują tak krótko to wystarczający powód , aby zwrócić uwagę na to czy w tej firmie warto w ogóle kupować obuwie. Zwłaszcza jeśli chodzi o obuwie sportowe, które Martes Sport powinien mieć dobrej jakości. Wytrzymałość takich butów to podstawa, której Martes nie potrafi zapewnić”. zizu – 2014-10-10

„Nie kupujcie w tym sklepie,buty kupione za 170 zł ponoszone kilka miesięcy zaniosłem na reklamacje i cowielki szok reklamacja oddalona(niewłasciwe zakładanie i ściaganie obuwia bez pomocy łyżki lub niewłasciwe dopasowanie obuwia do budowy kostnej stopy )tak brzmiało uzasadnienie”. derys – 2014-10-10

ngt.pl

„Firma odpowiadająca za dystrybucję HI-tec w Polsce jest beznadziejna!!!!. Nie ma szansy na pozytywne załatwienie reklamacji!!!! Moje buty kosztowały 280,-!! Posłużyły mi dokładnie przez 3-4 miesiące…”. Mikki 2006-01-31

„Właśnie odrzucili moją reklamację na buty hi-tec, oczywiście firma martes. Mąż chodził w nich 2 m-ce i w trakcie zaczęła pękać guma, która miała chronić przed wilgocią. Dowiedziałam się że reklamację i tak załatwia sprzedawca, tzn. nie musi korzystać z opinii tej firmy. Dziś piszę odwołanie i zobaczymy”. ~jk 2006-03-03

biznes.onet.pl

„Sklep Martes sport. Kupiłem buty „trekingowe” do fruwania nad podłożem firmy hi-tech, do fruwania gdyż podeszwy wyprodukowane z gumki do mazania starły się po miesiącu użytkowania w mieście. Reklamacja nie uwzględniona gdyż uszkodzenia są mechaniczne…Sklepu nie polecam z całego serca. Finał sprawy powinien zakończyć się w sądzie, ale szkoda mi swojego czasu i stu złotych na rzeczoznawce… Sklep zyskał kolejnego byłego klienta”. Krystian 2013-11-05

Opinie są różne – pozytywne, negatywne. To jest moja subiektywna ocena trekkingowych butów. Nie jestem chętny do składania reklamacji, a  jak dziś w sądeckim sklepie zobaczyłem skoroszyt pełen reklamacji to, aż mnie to zastanowiło. Jak zgłaszałem swoją po raz pierwszy to był dzień 05 października i była to 394 reklamacja tego sklepu w tym roku. Moja druga reklamacja z dnia 24 października miała już numer 461. To chyba jednak za dużo reklamacji jak na tak profesjonalny sklep i towary wysokiej jakości. Rozczarowaliśmy się trochę jakością butów firmy Hi-Tec, bo mamy ich plecaki i jesteśmy zadowoleni.

A może Wy macie jakieś doświadczenia pozytywne lub negatywne ze sklepem Martes Sport i jego asortymentem ?. Jeśli tak to napiszcie w komentarzu.

Szkoda sobie psuć nerwy…

Do zobaczenia na szlaku !

85 thoughts on “W butach trekkingowych Hi-Tec z Martes Sport długo nie pochodziłem

  1. Nikt nawet tego chyba tam nie ogląda „organoleptycznie”, tylko drukują regułki zapisane na pulpicie, stawiają pieczątkę i turlają się ze śmiechu po dywanie, że spławili kolejnego frajera. Idę dzisiaj do rzecznika praw konsumenta z regułką „….użytkowania obuwia z luźno na stałe zasznurowanymi sznurowadłami…”. Swoją drogą ciekawe jakimi metodami oględzin organoleptycznych doszli do takiego wniosku. Takie podejście to po prostu bezczelne kpiny z klienta.

  2. martes sport z założenia odrzuca wszelkie reklamacje. A wiec my jako klienci z założenia omijajmy sklep szerokim łukiem.

  3. Zakupiłam w Martesie buty firmowane, które popękały po 3 m-cach używania. Reklamacja wg ich pracownika (żaden ekspert),odmowna z uwagi na złe użytkowanie obuwia. Wychodzi na to, że jeżeli decydujesz się na zakup obuwia w sklepie Martes to nie do użytku a po to, aby na półce stały. To największa bezczelność firmy z jaką w życiu się spotkałam. Omijajcie ten sklep z daleka. NIE POLECAM ZAKUPÓW W TYM SKLEPIE.

  4. Chciałam w e- sklepie Martes kupić kurtkę i buty. Nauczona złym doświadczeniem reklamacyjnym w CCC, poszukałam jak Martes traktuje klientów. Widzę, że szanuje go tylko w momencie płacenia za towar 🙂 Potem robi nas w balona i nie przestrzega przepisów Kodeksu Cywilnego.
    Więc nie wydam tam ani złotówki. I uczulę też znajomych:)

  5. A ja dodam, że jestem zdziwiony tak negatywnymi opiniami. Mam dwie pary butów Hi-tec. Jedne trekkingowe V-lite Altitute – mam je ponad 2,5 roku. Kupione w outlecie za 200zl. Używam ich intensywnie przez cały rok – czy zima i śnieg, czy lato i kamienie albo woda. Nie ma żadnego z nimi problemu. Jedynie podeszwa powoli się wyciera, ale to normale raczej przy takim używaniu. Druga para, zwykle sportowe adidasy, wytrzymuja równie dobrze, a też używam ich bardzo często (bieganie i drugie buty w góry) i wytrzymały póki co rok.
    Może to kwestia używania, albo dbania o buty?

  6. ostatnio kupiłem buty w sklepie martens sport po 6-iu miesiącach w obu zrobiły się dziury w podeszwach reklamacja odrzucona,powód-użytkowanie na zbyt szorsktich powierzchniach , zaznacze iż nie były to buty halowe a zwykłe sportowe,wcześniej miałem jeszcze z tego sklepu sandały-pękły podeszwy i buty sportowe również nie wytrzymały długo wszystkie reklamacje odrzucono.Nie polecam zakupów w tym sklepie buty bardzo kiepskiej jakoci do tego polityka firmy jest taka aby wszystkie reklamacje obligatoryjnie oddadlać.

    1. jak widac biznes kręci sie jednak od lat na tej samej zasadzie. import nieprzetestowanego towaru z azji, sprzedaz w atrakcyjnej cenie wciąż z kilkusetprocentową marżą. Czy możliwy jest pozew zbiorowy przez rzecznika praw konsumentów?

  7. Nie wiem czy temat aktualny, ale posiadam ubrania sportowe i jedne buty do biegania firmy hitec
    Co do koszulek sportowych firmy hitec- jakość świetna, tak samo w przypadku spodenek.
    Rozczarowana jestem troszkę butami, nie chodzę w nich ja tylko moja mama. Na czubkach widać już lekkie uszkodzenia i przetarcia, a użytkowane są dopiero 2 tygodnie (i to nie codziennie), w dodatku nie do sportu, tylko podczas spacerów. Co prawda moja mama raczej jest z tych osób, które szybko niszczą buty, no ale jednak od butów przeznaczonych do biegania wymaga się troszkę więcej, niż od kapci na co dzień. Także, jestem zadowolona z tej marki tylko w połowie 🙂

  8. też miałem podobną sytuację, u mnie buty hi-tec „rozeszły” się na szwie. Oprócz informacji o uszkodzeniu mechanicznym dostałem informacje o zbyt rozległych uszkodzeniach niemożliwych do naprawy. Szewc zszył mi buty za 12 zł.

  9. Hej. U mnie to samo, buty hitec kupione rok temu, dziś właśnie już doszczętnie odkleiła się podeszwa na przodzie. Do tego w jednym miejscu pęknięcie które teraz tłumaczy, dlaczego po chodzeniu w mokrej trawie miałem mokre palce. Nie polecam firmy

  10. Buty a maters-sport to DNO chłam — buty marell rozpadły sie po 3 miesiacach! Cropp top samo — nie kupujcie tam! Idzcie do zwykłego sklepu trekingowego i kupcie najtańsze bedą lepsze 2x niz z tych „Polskich sieciówek”

  11. Hej
    Zakupiłem buty firmowe martes w sklepie martes za 50 zł po przecenie , pękła podeszwa po 3 miesiącach – za buty zwrot gotówki.
    Kupiłem drugie za 100 zł Hi-tech – 5 miesięcy użytkowania i zapadły się piety , więc czeka mnie znów wizyta reklamacyjna w tym sklepie.
    Teraz zastanawiam się nad Elbrusami po przecenie za 170 zł ale chyba sobie daruje po tylu negatywnych opiniach.

  12. Hej to ja mam lepiej dwa tygodnie temu (w piątek) kupiłem w sklepie Martes takie skórzane trampki firmy Elbrus. W niedzielę się rozkleiły, więc w poniedziałek pojechałem do sklepu z reklamacją. Dziś otrzymałem SMS, że reklamacja jest odrzucona, ale serwis wysłał buty do producenta… I co ja mam zrobić? Buty po jednym spacerze się rozkleiły, teraz nie mam ani pieniędzy ani butów, a nie polecę kupić kolejnych butów za 150 zł, bo mnie na takie coś zwyczajnie nie stać.

  13. Dokładnie mam taką samą sytuację. Smaczki z mojej ‚ekspertyzy’:
    – ‚ujemne temperatury i długotrwałe oddziaływanie wody i suszenie w zbyt wysokiej temperaturze spowodowało uszkodzenie buta’ – buty nigdy nie musiały być suszone, bo nigdy nie zamokły, a zawsze stały w przedpokoju gdzie nie ma grzejnika (no chyba że powinno się je trzymać w lodówce…;))
    – ‚oceniłem, że użytkownik niewłaściwie dobrał obuwie do warunków w jakich było użytkowane i suszył w zbyt wysokiej temperaturze’ – znowu to samo, czy to zdanie jest w ogóle po polsku?
    Idę znowu do rzecznika, nie będę tolerował robienia ze mnie barana…

  14. Mnie spotkała taka sama sytuacja jak większość poprzednich . Buty sportowe, po 8 m-c uzywania rozkleily sie. Używane 2 DWA razy w tygodniu przez półtorej godziny. Uzasadnienie oddalenia reklamacji wg jednego schematu. Stan obuwia też był niewlasciwy, chyba przed oddaniem butów trzeba je oddać na profesjonalne czyszczenie????. A najlepiej to kupić u nich i wystawić w gablocie z napisem ” tylko do oglądania”. Ale mądry Polak po szkodzie nieprędko ponownie dokona zakupu w tym sklepie. I jest to tym bardziej denerwujące , że inne sieci reklamacje rozpatruja zawsze na korzyść klienta.

  15. Martes sport Vivo Stalowa Wola co do reklamacji obuwia w tym sklepie to dokładnie tak samo sie dzieje jak w całej polsce METODA KOPIUJ WKLEJ .Obuwie sportowe nike po pół roku rozpruły sie na szwie ,zostały naprawione a po miesiącu pękły na zgięciu i reklamacja odrzucona .Uzasadnienie żenujące „źle dobrane obuwie do stopy” ????.Odwołanie odrzucone brak słow. NIE POLECAM ZAKUPÓW W TYM SKLEPIE asortyment tego sklepu totalnie chińskie gowno.

  16. Witam. Cieszę się, że trafiłam na te forum, gdyż przymierzałam się do zakupu obuwia z ww. sklepu…
    Troszeczkę z innej beczki chcialabym zapytać o to jakie polecacie buty dla osoby, która przemierza dziennie 15-20 km, jednocześnie dużo kuca. Jestem zmęczona ciągłym szukaniem nowych butów, bo pękają, rozklejają się itp. A co dopiero wywalanie 150-200zł i więcej na buty, które trzymają 2 miesiące. Stopy wręcz odpadają mi z bólu. Dodatkowo zdarza mi się „wylać wodę na nogi”, dlatego buty z siateczką odpadają, bo niefajnie chodzi się w mokrych butach.
    Z góry dziękuję za pomoc 🙂

  17. 90% asortymentu w tym sklepie to chinskie gowno sprzedawane z 200-300% marża, czego sie spodziewałeś, to się nazywa biznes po polsku

  18. Sklep maters sport poniżej jakiegokolwiek poziomu (dlatego z małych liter).Nie uznali reklamacji rozprutej rękawicy urzytej tylko raz. Towar był wadliwy, a reklamacja nie uznana. Ogólnie asortyment bardzo kiepskiej jakości, ponieważ mam także plecak z tego sklepu i też po jednym wyjeżdzie widać pęknięcie szwów. Odradzam zakupy w tym sklepie.

    1. Witam Nabyłem buty trekkingowe wysokie, firmy hi-tec w sklepie martes w Outlecie w Szczecinie. Uwaga ostrzegam zarówno przed sklepem martes jak również przed butami hi-tec. Buty teoretycznie z membraną, oznaczeniem waterproof – chłoną wodę jak gąbka po zaimpregnowaniu polecanym przez sklep impregnatem. Przemakają od chodzenia po zmrożonym śniegu. Po 10 minutowym marszu palce są mokre. Reklamacja odrzucona. Jakość dramatycznie słaba – cena powyżej 250 złotych. Sklep – dramat.

  19. Witam.
    Właśnie dzisiaj odebrałem buty Hi-tec po reklamacji. Oczywiście reklamacja nie została uwzględniona. Buty po trzech miesiącach zaczęły się rozklejać na czubkach, a potem prawy but pękł na zgięciu z zewnętrznej strony (po prostu zrobiła się dziura na wylot wzdłuż łączenia materiału z podeszwą). Odradzam Martes Sport. I z tego co widzę nie tylko ja. PORAŻKA.

  20. Kupowałem buty Hi-Tec dla syna jako normalne obuwie do miasta, na co dzień. Jeszcze kilka lat temu byłem z tych butów bardzo zadowolony. Wytrzymywały ze dwa sezony, czyli dostałem to za co zapłaciłem. Niestety, od początku tego roku rozleciały się trzy pary. Wszystkie użytkowane krócej niż pół roku. Jedna reklamacja uznana. Wymieniłem na nowe. Nowe rozpadły się po dwóch miesiącach chodzenia po mieście (odklejona podeszwa). Ogólnie, marka zeszła na psy całkowicie. Więcej nie kupię na pewno.

  21. Totalna porażka. Moje buty zimowe Hi-Tec rozkleiły się po kilku miesiącach chodzenia po mieście w sezonie zimowym. Dodam, że nie chodziłem w nich dużo i zimy wtedy właściwie nie było – dodatnie temperatury i mało opadów. Reklamacja oczywiście odrzucona z automatu przez firmowego „mędrca” – buty rzekomo przemoczone (miały być wodoodporne) i nienależycie wysuszone, przez co się biedactwa rozkleiły. Pytam więc: to buty na zimę czy do chodzenia po domu zamiennie z kapciami? Jeśli jakiś desperat albo miłośnik promocji mimo wszystko kupi na zimę Hi-Teki, to polecam zakładać na buty foliowe worki, co by żadna kropla wody ich nie skalała.
    Buty to tandeta i do tego dochodzi totalna olewka klienta – pełne uzasadnienie odrzucenia mojej reklamacji to w zasadzie zlepek bzdur przytoczonych tutaj przez innych oszukanych.

  22. Mi zimowe elbrusy rozpadły się po……dwóch tygodniach,buty niby mocne,ale tylko na półce,nie uznali reklamacji,niewłaściwy układ kostny stopy,blebebe,buty za 600zł,więc poszły drugi raz do reklamacji,zaniosłem je do sklepu,położyłem pudełko z butami na ladzie,i paragon,i wyszłem bez słowa,a do butów nasrałem,i tyle,więcej tam nie kupię.

  23. Tak sam historia jak te wszystkie z którymi się zapoznałem niestety dopiero po zakupie butów. Nabyłem buty dokładnie w dniu 09-07-2016 już po około dwóch miesiącach użytkowania i tu ciekawostka bardzo specyficznego według odpowiedzi na reklamacji a były to jedynie spacery z psem po parku doszło do rozklejenie jak i popękania. Odpowiedz na reklamację na zasadzie kopiuj wklej, tak sama jak pozostałe i tu następna ciekawostka działanie siły mechanicznej, nieodpowiednia konserwacja, zamoczenie buty wodoodporne firmy Hi-tec. Wniosek prosty przed zakupem następnych oczywiście nie w tej sieci czytam opinie – forum, a szanowni Państwo z Martes tracą klientów zresztą jak patrzeć na sklep w Gdańsku nie wróżę zbyt długiej działalności. Zastanawia mnie jeszcze że na portalach gdzie zamieszcza się opinie na np. 65 opinii 64 pozytywne

  24. Witam.
    Kupiłem Hi – teki i miałem może 10 razy na nogach, po czym rozkleiły się.
    Oddałem do reklamacji, dostałem pismo ze buty są zużyte.
    Ręce opadają, nie polecam.

  25. Niestety ja i mój syn także staliśmy się ofiarą tej firmy. Zakupiłam synowi buty Nike do gry w piłkę nożną, tzw. korki. Nie wytrzymały nawet 6 m-cy, a w odpowiedzi na reklamację oczywiście odrzuconą otrzymałam informację, że buty użytkowane były niewłaściwie, a przyczyną rozwarstwienia skóry i oklejenia od podeszwy było zbyt mocne kopnięcie… Ciekawe jak właściwie użytkować takie buty 🙂 Pytanie czy komuś po tych odrzuconych reklamacja udało się odzyskać pieniądze?

  26. W dniu 15.04.2015 r. zakupiłem w sklepie firmowym w Warszawie obuwie HI-TEC Alto WP typu outdoor , przeznaczone jak wynika z karty produktu do użytkowania w lekkim terenie.
    Buty po okresie użytkowania wykazały uszkodzenie polegające na odklejeniu się na styku warstwy wierzchniej z podeszwą. Niezwłocznie po stwierdzeniu uszkodzenia udałem się do w/w sklepu i złożyłem reklamację z prośbą o wymianę obuwia na nowe. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i znów mogłem się cieszyć obuwiem. Niestety w wymienionym obuwie sytuacja się powtórzyła. Tym razem po rozpatrzeniu reklamacji byłem niemile zaskoczony ponieważ nie uznano wady tylko stwierdzono (pomijam fakt braku podpisu rzeczoznawcy) , że uszkodzenie ma charakter mechaniczny i powstało wskutek nadmiernego użytkowania i niewłaściwej konserwacji. O nadmiernym użytkowaniu ma świadczyć starty bieżnik , natomiast o niewłaściwej konserwacji popękana warstwa wierzchnia. W opinii napisano również , że obuwie było intensywnie suszone , oraz nieprawidłowo konserwowane , co jest niemożliwe do stwierdzenie na podstawie tylko i wyłącznie oględzin. Ponadto nie widzę związku między starciem bieżnika a odklejeniem warstw butów.
    Sprawę reklamacji zgłosiłem do miejskiego rzecznika konsumentów.

  27. Mają fatalne plecaki Hi-TEC i fatalną obsługę klienta. Chodzi o odpowiedź na reklamację nr 107/REKL/S010 >> plecakowi podczas drugiej wycieczki pękł bok, a raczej poszły szwy, a Martes twierdzi, że normy produkcyjne i jakość użytych materiałów nie budzi zastrzeżeń?! Brawo. NIE POLECAM

  28. Do wszystkich już wcześniej poruszonych wymówek, krętactw tej nieuczciwej firmy, w mojej odmowie reklamacji towaru (buty za ponad 300 zł użytkowane całe 2,5 m-ca) dorzucono informację, że mam niewłaściwy kształt stopy oraz buty nie służą do codziennego użytku. Na ich nieszczęście łatwo nie odpuszczam:)
    Oczywiście, nie polecam firmy Matres, odradzam zakup.

  29. Trafilem na tą strone zupelnie przypadkiem szukając informacji o markach jako takich Hi-tec i Slazenger (których to produkty od zawsze uzywam).
    Jestem czlowiekiem juz pewnej dosc starej daty. Kiedy byłem młokosem to w modzie były takie marki wlasnie jak Hi-tec (słynne silver shadow), adidas (grandprix) czy spodnie typu piramidy 😉

    Od dawien dawna nosze Silver Shadow -y , raz tylko przez przypadek kupiłem te buty z dystrybucji Martes i powiem Wam tak: nigdy wiecej od polskiej firmy dystrybucyjnej . NIGDY WIECEJ ! NIC I NIGDY WIECEJ ! Szmelc z nadrukiem mojego ulubionego modelu, podeszwy rozpadaja sie od srodka, potem odklejaja sie od tej pseudoskóry co oni sprzedają. Oryginalny Hi-tec ma miekką wywinietą skórę świńską, polski silver shadow jest robion z plastiku. Dziwne to, bo identyczny model Silver Shadow-a dostepny w londynskich DirectSportach jest ze skóry i materiałów. Cena bywa że nizsza niz w Polsce.
    Zatem nie dziwię się, ze tak plujecie na polskego dystrybutora, cwaniackie sposoby zalatwiania reklamacji i ogolnie slabą jakosc obuwia.

  30. Zakupione sandały „ELBRUS” w sklepie matersport przy pierwszym włożeniu urwał się język z tyłu który służy do wkładania byta. I co? Zareklamowałem myślałem, że wymienie na nowe ale nie. Raklamacja na moje nieszczęście jako żadanie wpisałem „wymiana”. Po dwóch tygodniach przyszła reklamacja i odmowa wymiany, ale oczywiscie przez te dwa tygodnie nikt nie zadzwonił i nie zaproponował, aby je np.naprawic musiały minac 2 tygodnie i od nowa. Z łaski napisali, ze”NOWE” buty moga naprawic.to był moj ostatni zakup w tych sklepach mam nadzieje, że one szybko upadną razem z marką „ELBRUS” tego im życze przy takim podejściu. To drugi Ambergold. NIE POLECAM SKLEPOW MATERS TO OSZYSCI. i leja na klienta. majo go w głębokow d….powarzaniu.

  31. Tak samo zostałem potraktoway przez hi-teka jak piszący tutaj. Buty służyły mi niecały miesiąc od zakupu.Złożyłem reklamację w sklepie w Factory w Ursusie i po 10 dniach przyszedł sms o treści „odmowa” . Czy odwołując się do Rzecznika Spraw Konsumenta lub sądu ktoś zmienił krzywdzące decyzje ich „rzeczoznawcy” ? !

  32. Potwierdzam, już na pewno nie kupię żadnych butów w firmie Martes. W sandałach dla dziecka pękła podeszwa po 2 tygodniach. Oczywiście reklamacja odrzucona z taką samą gadką, że przemoczone, nie konserwowane, nieodpowiednio noszone itp. Najlepsze, że „ekspertyzy” robi dziewczyna, która zwykle stoi za kasą, tylko na piśmie przykłada pieczątkę „pracownik ds. reklamacji”.

  33. Kupilismy w kwietniu w tym cudownym sklepie buty. Jedne Hi-tec 2gie Elbrusy na zime(te pewnie tez sie rozwala) Maz byl zadowolony. Ale po 3miesiacach material na przodzie popekal i zaczely go bolec stopy od spodu. Podnioslam wkladke a tam podeszwa wewnatrz tzn to co wypelnia podeszwe w 4 luznych czesciach… Zanioslam do reklamacji po 6 dniach sms iz reklamacja odrzucona… Cisne do sklepu po buty iopinie i czytam iz po oranoleptycznym badaniu nie stwierdzono wad fabrycznych. Buty ulegly zamoczeniu i to spowodowalo pekniecia materialu na przodzie. Buty nie sa wodoodporne. Wkladka wewnatrz popekala gdyz moj maz jest zaciezki i stawia stope nie tak jak powinien. No oki ma 196 wzrostu i wazy 100kg ale rozmiar buta tez byl zacny 46 wiec powinny byc dostosowane do roznych wag przyszlych wlascicieli. Mam 30 lat a nie wiedzialm ze buty trekingowe nie mozna zamoczyc. Producent mogl napisac na kartonie ze sugeruje zakup kaloszy na wypadek deszczu i koniecznosci przebrania butow. W srode jade do rzecznika praw konsumentow. Mam 2 malych dzieci a maz pomidory10 godz pracuje i powiem szczerze ze nie chce mi sie kombinowac z kim zostawiac dzieciaki zeby latac i zqlatwiac ta reklamcje ale jestem tak wkurzona na ten sklep i te buty ze ja trzeba bedzie to sprawa znajdzie sie w sadzie. 3majcie kciuki 😉

  34. Nie mam dobrej opinii o marce ELBRUS. Kupiłem u nich buty w czerwcu , które się w lipcu rozeszły na zgięciach i czubkach. Oddałem na reklamacje , która nie została uznana gdyż rzekomo to wina mojego użytkowania i „prawdopodobnie” wina wody ( nie ma żadnego śladu zamoczenia ). Chciałem zaznaczyć, ze to tenisówki, które użytkowłem tylko i wyłącznie do chodzenia po biurze

    1. Kupiłem sandały Martes sport firmy hi-tech po miesiącu paski się wyrwały reklamacij nie uwzględnili niby moja wina
      NIE POLECAM TEGO BADZIEWNEGO SKLEPU
      LEPSZE BUTY MA LIDL I BIEDRONKA HA HA

  35. A swoją drogą ciekawe po co każą zachować paragon jak i tak szablon jeden i wiadomo ze nic z tego nie będzie. Szkoda ze takich opinii szuka się przy problemie. Robiąc zakupy w sklepie i nie robiac z tego zagadnienia mało kto szuka opinii o sklepie. A szkoda 🙁

  36. Witam. Tez odebrałam dziś odmowę. Kolejną. Bury Nike rozmiar 40,5 (dla dorosłych bo dziecięca rozmiarówka nie przewiduje takiego kopyta) mój syn lat 11 kilo 48 używał 3 miesiące. Powód odmowy – źle dobrane obuwie do tegości stopy. Co Wy na to??

  37. Widzę że nie tylko ja zostałem oszukany przez firmę Martes sport. Sportowe byty HI gówno Tec
    po 4 miesiącach zwykłego użytkowania w mieście właściwie się rozleciały. Odpowiedz na reklamację szablon jak w wyżej opisanych przypadkach. Mam nadzieję że inni klienci przeczytają te opinie i będą trzymali się z daleka od tych sklepów i ich super towarów. A lekceważenie klienta zakończy się zamknięciem sklepów jak to się już wcześniej działo – rynek weryfikuje oszustów.

  38. Zdecydowanie nie polecam ! Idiotyczne argumenty za odrzuceniem reklamacji: za mocno zawiązane sznurowadła i pranie w pralce, co stwierdzono na podstawie oglądu i zapachu! No i jeszcze przemoczenie. Zupełna bzdura. W butach powstały nie tylko przetarcia, ale normalne dziury. Nie były prane w pralce. Reklamacja napisana w sposób, jakiego powstydziłby się uczeń szkoły podstawowej – z błędami ortograficznymi, o interpunkcji już nie wspomnę. Sklep w Forum w Gliwicach. Właśnie dostałam odmowę uznania reklamacji po raz drugi.

  39. Po jednym sezonie byty hi-tec kupione w matres sport zamienily sie w szmaty. reklamacji nie uznano. Sprzedawca z usmiechem na ustach podal mi adres rzecznika. wg producenta buty wodoopdrne zostaly wielokrotnie przemoczone ale to nie wina produktu. Matres jest wylacznym dystrybutprem i producentem hi-tec na polske. a szkoda bo zlodziejskie podejscie do klienta zepsuly niezla marke. NIe polecam zakupow w tym sklepie.

  40. Witam
    I ja stałem się SPRAWCĄ uszkodzenia jeszcze nowych nie noszonych butów kupionych w tej lekceważącej klienta firmie pseudo „MARTES SPORT” Otóż kupiłem buty trekkingowe jesienią ubiegłego roku ponieważ była promocja. W tym roku wiosną postanowiłem wybrać się w góry. Otwieram karton przymierzam a tu masz zerwana szlufka lewego buta. Oddałem do reklamacji i czekałem dwa tygodnie. Otrzymałem dopowiedz która mnie rozwaliła, bo czegoś takiego jeszcze nie miałem. Oto ona:
    W przedmiotowym towarze na podstawie szczegółowych oględzin nie stwierdzam niezgodności towaru z umową czy też ukrytych wad fabrycznych. Obuwie zostało wykonane zgodnie z normami produkcyjnymi, jakość użytych materiałów nie budzi żadnych zastrzeżeń. Uszkodzenie jakie reklamuje klient, a mianowicie”przerwanie szlufki” ma charakter uszkodzenia mechanicznego, które nie podlega reklamacji. Uszkodzenie powstało przez zbyt mocne „ZACIĄGNIĘCIE SZNUROWADEŁ” które doprowadziło do zerwania szlufki. Z tych też względów oddalenie tej reklamacji jest w pełni uzasadnione. Brak podstaw do uznania reklamacji. Takie rzeczy to tylko w naszym kraju się dzieją !!!! Nie odpuszczę i będę się od tej decyzji odwoływał. Na koniec powiem że był to mój ostatni zakup w tym sklepie. Odradzam zakupów w tym sklepie.

  41. no to ja dostałem po 2 eklamacji dostałem nowe buty, które po 3 miesiacach były do niczego i po sezonie dostalem zwrot pieniażków. metres ssie to nie buty na trek tylko na pogrzeb,yolo

  42. Witam, Potwierdzam, firma Martes Sport i ich Hi Tec to gówno jakich mało. But ma dziure w miejscu zagiecia palców, takie same odrzucenie raklamacji jw. I co lepsze, na okres rekamacji zalozylem stare malo uzywane buty z ccc, okazalo sie ze poprawilo sie moje samopoczucie, but lekki , miekki i wygodny, nie mialem wczesniej porownania ten Hi Tec to strasznie niewygodne buty, tak dodatkowo. NIE POLECAM !!!!!!

  43. A ja reklamowalem rękawiczki narciarskie. Strzelily mi przy kciuku 3 dni po zakupie, przy pierwszym użyciu. Oczywiście oddalili o co ciekawe uzasadnienia są bardzo podobne do tych co przy waszych butach. Napisałem odwołanie a w sklepie udzielono mi informacje, że oni nie przyjmują odwołań w placówkach. Trzeba złożyć tylko i wyłącznie przez rzecznika praw konsumentów. I dopieli swego bo za 70 zł nie chce mi się po rzecznikach chodzić, choc wiem że powinienem.

  44. Witam,
    firma martens to oszuści, buty do biegania Hi-tec popsuły się po 2 tyg.
    odmowa reklamacji i do widzenia.
    Byłem pewny, że zwrócą mi za buty i w tym czasie kupiłem ich firmy Martens inna parę,
    które po godz chodzenia się zniekształciły a noga bolała, do tego wykonanie fatalne.
    Odradzam stanowczo tych złodziei !!!

  45. Witajcie na szlaku:-)
    W zeszłym roku zakupiłem buty trekingowe za 230zł firmy Hi-Tc w Martes Sport. Nie zdążyłem tych butów ani razu zabrać w góry,użytkowane były tylko podczas chodzenia i jazdy samochodem.Zapadły mi się podpodeszwy i popękał materiał na zgięciach palców.
    Oczywiście reklamacja nie uwzględniona.
    Pracownik ds. obsługi reklamacji rozpisał się niemiłosiernie.Poniżej kilka najciekawszych cytatów:
    „brak starannej konserwacji oraz codzienne i całodzienne noszenie obuwia może doprowadzić do osłabienia materiału i w konsekwencji jego uszkodzenia.Klient nie może przerzucać winy na Producenta za uszkodzenia, do których doprowadził podczas użytkowania”
    Paranoja biurokratyczna tym bardziej że i owszem buty użytkowałem czyli w nich chodziłem,czasem i 12 godzin dziennie ale w instrukcji użytkowania butów nie ma informacji o ilości godzin na dobę użytkowania butów czy o nie używaniu obuwia podczas opadu deszczu.
    Odwołałem się od tej decyzji,a jak nie to pozostaje Rzecznik Praw Konsumenta.
    Przykra sytuacja tym bardziej, że wystarczy dołożyc 100zł i kupić super buty Salomona juz z goretex które służą latami.

  46. Witam, zajrzałem na stronę, przeczytałem i żałuję, że dopiero po zakupach (z których zagubiłem paragon 🙂 ). W okolicach wakacji kupiłem buty Elbrus (model podobny do Emond) w sklepie Hi-Tec – Warszawa Factory-Annopol. W okresie jesiennym zacząłem w nich chodzić regularnie, mija właśnie około 6 miesięcy użytkowania i już odkleiło się czoło buta (połączenie skóry z podeszwą) w obydwu butach na długości około 3-4 cm !! Wodoodporność butów jest już zerowa. Dodam jeszcze, że regularnie był pastowane i czyszczone. Oczywiście złożę reklamację choć czytając komentarze wynik jest chyba przesądzony. Zastanawiam się jedynie czy ta firma jest tak mocno podrabiana czy robią aż tak słabe buty ? Bo np mają odpowiednią cenę do jakości.

  47. Witam!
    zgadzam się z wszystkimi negatywnymi opiniami na temat firmy Martes sport.
    jakość towaru wola o pomstę do nieba.a udzielają 2-letniej gwarancji np.na buty treckingowe, które max. po pol roku rozwalają się.
    reklamacja za każdym razem załatwiona odmownie sugerując winę użytkownika, która reklamacji nie podlega.
    ponad to pracownicy są tak wyszkoleni / wytresowani / ze problem jest nawet z przyjęciem listu poleconego z firmy broniacej interesów klienta.

    RADZE TRZYMAĆ SIĘ Z DALEKA OD TEJ PSEUDO FIRMY, JAK NIE CHCECIE TRACIĆ NERWÓW I ŁUDZIĆ SIĘ DOBRYM WYBOREM TOWARU!!!!!!!!!

  48. Ja kupiłem buty w martes sport. W butach tych chodziłem 3 tygodnie po mieście po tym czasie podeszwa się starła. Sklep oczywiście oddalił reklamację. Dodam, że nie zużywam szybko butów mam zawsze kilka par butów i inne buty wystarczają mi na 2-3 lata. Reklamacja w martes sport to fikcja i nie ma co liczyć na wymianę czy zwrot. Znajoma mojej siostry pracowała w tym sklepie i podobno reklamacje są załatwiane z automatu odmownie, jest parę wzorów odmownych uzasadnień, które są przyznawane losowo także kupując buty na bazarze czy w markecie mamy większą szansę pozytywną reklamację.

  49. Zdecydowanie lepiej nie kupować tam nic bo reklamacje to totalna fikcja! Więc jak już nawet będzie promocja to pamiętajcie, że i tak żadnej gwarancji na zakupiony towar nie ma, Ja niczego w tym sklepie już nie kupuję bo szkoda czasu i nerwów.

  50. Nie polecam tego sklepu.Kupiłem buty trekingowe firmy HI-TEC po przecenie z 300zł na 199zł-cena pierwotna dość wysoka więc buty powinny być super.Po dwóch latach sporadycznego użytkowania bo tylko na wycieczki po górach powstały pęknięcia na bokach przy podeszwie,jak zajrzałem do wnętrza okazało się,że z podeszwy wystają metalowe elementy,które mogą poranić stopę.Odpowiedz sklepu na reklamację,że uszkodzenia są mechaniczne,że po mimo zauważenia uszkodzeń nadal były użytkowane,że są bardzo brudne, i teraz najlepsze(klient doprowadił do dewastacji obuwia) żenada.Inne produkty z tego sklepu które kupiłem,też żadna rewelacja.

  51. Sklep Martes Sport to jakaś szemrana działalność. Wielu modeli szeroko znanych firm, które pojawiają się u nich w bardzo korzystnych przecenach, w ogóle nie ma na stronach producentów. Prawdopodobnie firma sprzedaje chiński chłam, z nadrukowanymi znakami towarowymi popularnych marek outdoorowych (tym bardziej, że Martes Sport to nie tylko sklep – w Google pozycjonują się także jako: „Martes Sport : producent i importer odzieży, obuwia i akcesoriów sportowych. W ofercie także odzież reklamowa i ubrania z nadrukiem”).

  52. Podobna historia! Kupiłem buty HI-TEC w sklepie Martres sport w galerii Echo w Kielcach. Buty po około miesiącu przetarły się na palcach – reklamacja odrzucona (debilne uzasadnienie). Sprawę załatwiam przez rzecznika praw konsumenta, jeśli to nie pomoże pójdę z tym do sądu. W IMIĘ ZASAD SK*****YNY!!!!!!!!!!!!!

  53. Witam. Wyrazy współczucia. Jak dotąd (okazuje się) miałam niebywałe szczęście do zakupów w Martes Sport. Chociaż trampki Elbrus, to takie…szkoda gadać. Natomiast teraz stoję przed prawdziwym dylematem. W moim tczewskim Martesie polowałam na zimowe trekkingi. Przymierzałam The North Face Tamptation, ale nie było mojego numeru. W internecie – buty widmo. Obok stały The North Face Snowstrike II, stówkę droższe. Jakiś czas temu sprawdziliśmy z TŻ, że w internetowym Martesie kosztują około 70 zł mniej, do tego z darmową dostawą. W końcu postanowiłam ( po przymiarkach w sklepie stacjonarnym zamówić). Buty zapłacone, zamówione w środę 14.10.15. Wiem, że oni mają dużo czasu, ale mogliby chociaż na maila odpowiedzieć. W momencie zamawiania butów, na stanie było ich „dużo”, w piątek zaś już „mało”. Zaniepokojona komentarzem pewnej mamy, która, tydzień od zamówienia butów dla dziecka, dowiedziała się, że tych butów nie ma, postanowiłam dowiedzieć się, czy moje zamówienie zostanie zrealizowane. Tylko z nimi kontaktu nie ma, a ja chodzę w przemakających adidaskach…
    Pozdrawiam Autora i komentujących. I więcej powodzenia przy zakupach życzę 🙂

  54. U mnie to samo. Buty po 3 miesiacach uzytkowania zaczely pekac na zgieciach. Oczywiscie odmowa. A jak zakonczyla sie Twoja.sprawa odwolywales sie dalej czy lipa?

  55. Zakupione w Martesie buty firmowane ich logo popękały i rozkleiły się po 2 m-cach używania. Reklamacja w 100% oczywista, ale wg ich pracownika (żaden ekspert, po prostu ich pracownik) użytkowane były po usterce więc reklamacja nie uznana. To największa bezczelność firmy z jaką w życiu się spotkałem. Omijajcie ten sklep z daleka.

  56. Ja kupilam w Martensie kupilam adidasy Nice do biegania,kupilam sobie wkoncu porzonne buty z ktorych sie cieszylam jak male dziecko bo mnie niestac nigdy bylo na takie buty. Oczywiscie sie okazalo ze nie sa takie porzanne i mi sie material w obu na szwie rosprul zanioslam do sklepu w Nowym Saczu, i jaka byla odp., ze mam za szeroka stope do tych butow i ze je nie wiazalam. Troche sie wkuzylam bo jestem niska drobna osoba o waskiej i malej stopie. Jestem ciekawa czym sie kierowala ta osoba ktora napisala ta opinie odmowna mi reklamaci %-O Ale rzecznik praw konsumeta mi powiedzial ze Martens tak robi z klijetami. Ja Juz u nich nic nie kupie!

  57. Witam, ja kupiłam buty Hi tec w tamtym roku na tygodniowy wypad w góry. Następnie przez kolejne 12 miesięcy przeleżały one w pudełku, aby znowu wyciągnąć je na kolejny tygodniowy urlop. Niestety prosto z podróży musiałam udać się do sklepu z reklamacją, ponieważ zaczęły się mocno rozklejać. Również zakupiłam w Martes sport ale w Szczecinie i jestem bardzo mile zaskoczona, bo już po 3 dniach od reklamacji dostałam smsa, że mogę wybrać sobie nowe buciki, jutro idę coś wybrać 🙂 Podsumowując: buty Hi tec wytrzymały 14 dni użytkowania, ba nawet mniej, bo w bardziej deszczowe dni zakładałam drugą parę, te z Hi teca przeznaczyłam tylko na ładniejszą pogodę. Ale muszę przyznać, że chodziło mi się w nich dobrze, nie ślizgały się, no i ładnie wyglądały. Jednak jutro wybiorę sobie buty innej firmy.

  58. Buty tej firmy to jakaś porażka, po 9 miesiącach użytkowania dziury w podeszwie, dłużej wytrzymują buty z supermarketu 😉
    Dystrybutor Martes oczywiście oddalił reklamację…za dużo chodziłem w tych butach 🙂
    Jest to ostatnia rzecz firmy Hi Tec jaką kupiłem i wszystkim odradzam kupowanie czegokolwiek tej firmy

  59. Piszę odwołanie do sklepu podając takze Twój przypadek ponieważ te same buty i uszkodzenia ja mam chcę polubownie załatwić tą sprawę zanim trafi do sądu

  60. Martes Sport jest właścicielem marek takich jak Hi-tec, martes, elbrus jest to chiński szajs, buty kolekcji zimowej przyszły zapleśniałe w kontenerach.

  61. mam podobnie buty kupione w sierpniu już w listopadzie po dwóch zaledwie tygodniowych wypadach w góry rozpadły się, popękały na zgięciach , guma poodchodziła …zbieram sie do reklamacjii czytając to co powyżej już wiem co usłyszę …po badaniach organoleptycznych- śmiechu warte – …szkoda kasy i zaufania …ktoś polecał buty Salomon – i zgadzam się nie do zdarcia, Olangi również, a hi-tec spadł na chińskie g… , wiem co mówię mam tej firmy buty stare już jakieś 5 letnie i nic im nie jest , a te sprzed pół roku nadają się na śmieci …nie polecam !!

  62. Witam,
    jeśli miałbym się ustosunkować do firmy Hi-Tec i jej produktów, to powiem tylko, że jak każda firma posiada produkty tańsze i droższe. Cena nie oznacza w tym przypadku jakości. Kupuję dużo produktów z tej firmy, ponieważ są przystępne cenowo. Często kupuję na wyprzedażach np. kurtki narciarskie, buty trekkingowe, plecaki. Po ładnych kilku latach użytkowania także produktów innych firm potrafię wybrać te rzeczy, które są wykonane solidnie. Te buciki co reklamowałeś to ominął bym z daleka. Na wyprzedażach można trafić coś za połowę ceny. Jeśli chodzi o plecaki to nie jest dobrze. Jakość średnia ale cena nie wygórowana. Zależy od modelu. Mam plecak kupiony w Tesco, z pełną regulacją, osłoną przeciwdeszczową, zamkami szybkiego dostępu do przedziałów plecaka, spisuje się super a kosztował 89pln na promocji. Nie ma reguły. Dobry produkt trzeba umieć rozpoznać.

    Jedną reklamację Na trekingi co się zwały V-Lite czy jakoś tak miałem rozpatrzoną pozytywnie. Zwrot 199zł w sklepie. To było jakieś 2 lata wstecz. Tego dnia były na wyprzedaży Nike Ecco z gore-texem za 200pln, więc dołożyłem zeta i śmigałem w tych butkach 2 latka. Spisały się ale zbliża się już ich kres.

  63. Ocena organoleptyczna polega na sprawdzeniu wyglądu, wyglądu na przekroju, konsystencji, smaku i zapachu. Jeśli producent stosuje metodę do oceny prawidłowości wykonania produktów spożywczych do butów (!) – to kolejny dowód na ignorancję i traktowanie „z buta” swoich klientów.

    UWAGA – polecam Federację Konsumentów, ul. Jagiellońska (nad Spółdzielnią Ogrodniczo-Pszczelarską), która bezpłatnie pomaga w pisaniu reklamacji oraz wydaje pisemną ocenę butów. Właśnie butów – jest tam fachowiec z tej branży i już raz mi pomógł – gdy dwukrotnie sklep odrzucił moją reklamację.
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/
    Jagiellońska 18, Nowy Sącz
    18 444 13 13
    pozdrawiam
    Baca (TS)

  64. Hej, właśnie odebrałem z reklamacji (oczywiście nieuznanej) plecak szkolny na kółkach marki Hi-Tec. Odpowiedź firmy podobna do tej, którą otrzymał Mateusz: ” Po oględzinach organoleptycznych przedmiotowego plecaka nie stwierdziliśmy żadnych wad fabrycznych mogących stanowić podstawę do uznania reklamacji…” Cały późniejszy opis „pracownika do. obsługi reklamacji” sugeruje, że plecak powinien stać właściwie na półce w domu:-), a nie , żeby dziecko chodziło z nim do szkoły! Zaznaczę, że mój syn chodził z plecakiem do szkoły tylko 2 m-ce, a odległość do szkoły 400 m! Myślę, że dobra reklamówka z marketu spożywczego miała by większą trwałość. Zdecydowanie nie polecam produktów firmy Hi-Tec!

  65. Witam,

    Z ciekawością przeczytałem Twój artykuł i przyznam, że bardzo mnie dziwi zachowanie firmy Hi-Tec, która nie bardzo dba o swojego klienta. Jeszcze jeden tutaj komentarz potwierdza to.
    Sklep Martes Sport akurat tylko pośredniczy więc do nich zażaleń mieć nie można.

    Jeśli chodzi o firmę Hi-Tec to nie posiadam żadnej jej rzeczy lecz teraz tylko utwierdzam się w tym by nadal ją omijać.

    1. Przedstawicielem w Polsce oraz projektantem i producentem odzieży dla marki Hi-Tec na rynek outdoor jest Martes Sport Sp. z o.o.

      Niestety jest to wszystko powiązane ze sobą.

  66. O matko, oględziny organoleptyczne. Pierwsze słyszę takie określenie! Współczuję ludziom zatrudnionym, którzy mają to wykonywać. Co do marki, nie znam jej w użytkowaniu – żadnego produktu nie posiadam, chociaż na półce czy wieszaku w sklepie widziałam. Produkty nie wzbudziły we mnie jakiegokolwiek zaufania – ostro zalatują chińszczyzną. Ale co do butów. To mam kilka przejść i to z firmówkami. Posiadałam buty podejściowe marki Kayland – po jednym wyjeździe zaczęła się w całości! odklejać od buta podeszwa vibram! Potem przerzuciłam się na Salewy z wielkim hasłem na pudełku blister free. Po 4 miesiącach jeden z butów zaczął mnie obcierać tworząc bardzo bolesne pęcherze. Te historie na szczęście skończyły się uznaniem reklamacji. Ale ile było straty czasu na załatwianie. To paczkę wysłać, to się wypraszać o zwrot pieniędzy, to jechanie specjalnie 140km do sklepu żeby to zareklamować. Z butami to ogólnie ciężka sprawa by dopasować i żeby trochę posłużyły.

  67. Ja kupiłem w Hi-Tec`u buty za 400 zł i udało mi się odzyskać od nich kasę po reklamacji. Poza tym buty za 150 zł to raczej kiepski pomysł…

  68. Spotkała mnie podobna odmowa w sklepie internetowym z odzieżą taktyczną oraz w Makro z firmą Alpina, Buty Alpina przetarły się na zgięciu z powodu złej jakości zamszu a powód odmowy to zła konserwacja 😀 . do dziś nie patrzę nawet na produkty tej firmy. Polecam zatem Lovy, po dziesięcioletnim noszeniu na wycieczki a zimą codziennie jako obuwie zimowe zaczął się pruć delikatnie szew. Buty z gore i nie wiem jak je zszyć aby membrany nie uszkodzić a lubię je bardzo bo i biegać można spoko.
    Druga marka to Aku, syn nosi 4-ty sezon non top, sobie kupiłem do kostek i treki w wyższe góry. Pasują bez rozchodzenia i już trzeci sezon mam. Pozdrawiam. Rebus.

  69. Ja także nie polecam marki Hi-Tec. Miałem od nich dwa plecaki, stuptuty i właśnie buty. Żaden z tych sprzętów nie posłużył mi dłużej niż sezon… o reklamacji raczej można zapomnieć, zawsze dostawałem odpowiedzi, że to z mojej winy albo że produkt jest zużyty. Podobne doświadczenia miałem też z butami marki Grizzly (kojarzycie – marka nieistniejących już sklepów Cerro Torre). Szczerze, mi te produkty Hi-Teca/Martesa to zalatują po prostu tanią chińszczyzną z ładniejszym logo, i tyle w temacie.

    1. Ja już się zraziłem do tej firmy za sprawą tych butów. Dla nich koszt takich butów to pewnie około 50 złotych, a sprzedają po kilkaset.

  70. Hej! Szczerze mówiąc to o firmie Hi-tec nie słyszałam dobrych opinii. Produkty mają ładne i często zastanawiałam się, czy by sobie nie sprawić od nich np. niedużego plecaka, czy właśnie butów. Jednak o plecakach słyszałam, że podobnie jak w przypadku Twoich butów, trwałość wynosi ok. 6 miesięcy – potem rozpruło się dno (przy stosowaniu „do pracy”, nie w góry)
    A jeśli chodzi o buty, zdecydowanie mogę polecić, co prawda droższe, ale niezawodne – marka Salomon. Trzeba zejść duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuużo kilometrów, żeby je zużyć. Zużyć, a nie zniszczyć, rozkleić itp 😉
    Jeśli chodzi o Martes (Kraków) to często mają bardzo fajne przeceny butów (np. właśnie Salomony „wysokie”, całoroczne za niewiele ponad 300zł przy regularnej cenie ok 500). Kupowałam tam rzeczy w stylu bielizny termoaktywnej i innych drobiazgów. Ceny mają spoko, więc jeśli chodzi o sklep to jako dystrybutorowi nie miałam nigdy nic do zarzucenia. Nie kupowałam tam jednak nic z rzeczy droższych i poważniejszych.

    1. Dokładnie. Tylko oni każdej osobie oddającej buty to mówią. Szkoda, że oni nie liczą się z klientami sprzedając słabej jakości towar.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress