Wschód słońca na wzgórzach Łososiny Dolnej

Nas nie trzeba przekonywać, że niskie góry i pogórza są równie piękne jak te wysokie. My już o tym wiemy i za każdym razem gdy jedziemy gdzieś na wzniesienia nieprzekraczające 500 metrów n.p.m. zachwycamy się tymi miejscami na nowo. Tym razem zdecydowaliśmy się na zwykłą polanę nad lotniskiem w Łososinie Dolnej. Widoki okazałe, prawie na każdą stronę, wschodzące słońce przepiękne, a późniejsze widoki nie do opisania. Lepiej sami zobaczcie i oceńcie. Ostatnie zdjęcia od wiaty turystycznej zostały zrobione po przejechaniu do Kątów na teren gminy Iwkowa.

Łososina Dolna to wieś położona w województwie małopolskim, w powiecie nowosądeckim. Jest siedzibą gminy Łososina Dolna. Liczy około 3400 mieszkańców. Leży na pograniczu Beskidu Wyspowego i Pogórza Rożnowskiego, przy drodze krajowej numer 75, kilkanaście kilometrów od Nowego Sącza. To wieś o charakterze rolniczo-sadowniczym. Działa tu zespół pieśni i tańca „Jakubkowianie” oraz orkiestra parafialno-gminna. Corocznie w maju na lotnisku Aeroklubu Podhalańskiego organizowane jest Święto Kwitnących Sadów

Beskid Sądecki: Eliaszówka o wschodzie słońca inna niż zawsze
Kilka dni temu w środę (23.08.2017) ruszyliśmy nad ranem w Beskid Sądecki na Eliaszówkę, żeby obejrzeć wschód słońca z wieży widokowej. Wszystko prawie się udało. Był Beskid, była Eliaszówka, nawet wi...
Beskid Wyspowy: Iwkowa zachwyca kolorami i zaprasza w swoje skromne progi
Ostatni dzień czerwca - 30.06.2017r. spędzamy na szlaku Beskidu Wyspowego w naszej gminie Iwkowa w miejscowości Dobrociesz na szczycie Pojerówka, gdzie znajduje się urokliwa kapliczka. Wczorajszy upal...
Korona Gór Polski: Mikołajkowa Mogielica, czyli piękny prezent, który otrzymaliśmy od Świętego Mikoł...
W tym roku Święty Mikołaj sprawił nam wspaniały prezent. 6 grudnia wybraliśmy się wczesnym rankiem po 3:00 w Beskid Wyspowy na Mogielicę. Wyjście zaplanowaliśmy od strony Polany Wyrębiska zielonym szl...
Samochodem przez Pogórze Rożnowskie o 4 rano
Dzisiejszego dnia o godzinie 4:00 wybraliśmy się na Pogórze Rożnowskie. Wycieczka była o tyle inna, że w każde miejsce można podjechać samochodem. Wystarczy z niego wysiąść i zrobić zdjęcie. Dużo osób...
Wschód słońca na Wzgórzu Lipka w Rąbkowej
Wczoraj wybrałem się samotnie na Wzgórze Lipka górujące nad miejscowością Rąbkowa w gminie Łososina Dolna. Nie miałem zbytnio czasu, więc było to idealne miejsce, żeby oglądać wstający dzień. Dojech...