Wschód słońca w okolicach Wału na Pogórzu Rożnowskim

Po minionym dniu i zachodzie słońca w Beskidzie Niskim przejechaliśmy kawałek na Pogórze Rożnowskie w okolice wzniesienia Wał, na którym już kiedyś byliśmy. Tym razem wstające słońce zrobiło na nas większe wrażenie niż ostatnio, jednak nie było to jeszcze to czego oczekiwaliśmy.

Na miejsce dojechaliśmy od strony Wróblowic przez Jurasówkę. Tak w sumie szukaliśmy najlepszego miejsca, z którego będzie najlepiej widać budzący się dzień. Według nas najlepsze miejsce jak pod tym przekaźnikiem, do którego można dojechać po kamiennych płytach. Jak stoi się na Wale to zaraz widzimy drugi przekaźnik. Tam trzeba zejść przez pola na dół i już mamy super miejscówkę :).

od Szczytu do Szczytu: Berdychów na Pogórzu Rożnowskim
Teraz zabieramy Was na Pogórze Rożnowskie, żebyście zobaczyli jak prezentował się dzisiejszy poranek na wzniesieniu Berdychów, które jest zaliczane do naszego projektu "od Szczytu do Szczytu". Jest ...
Pogórze Rożnowskie: Wał – niewielki szczyt z wielkim potencjałem widokowym
Dwa ostatnie dni lutego obfitowały w dalekie obserwacje. Tatry widoczne z Sudetów, Tatry widoczne z Gór Świętokrzyskich, z Tarnowa, Krakowa, Tuchowa i z wielu, wielu innych miejsc. Maksymalna obserwac...
Magia Sądecczyzny – droga marzeń na Dąbrowskiej Górze
4 listopada, maszerowaliśmy po drodze marzeń, która znajduje się na Pogórzu Rożnowskim, na Dąbrowskiej Górze w okolicach Nowego Sącza. Niewielkie wzniesienie mierzące 583 m n.p.m. zachwyciło nas i t...
Wschód słońca na Wale na Pogórzu Rożnowskim
18 marca wybraliśmy się na Pogórze Rożnowskie na szczyt Wał, z którego można oglądać szerokie panoramy, a przede wszystkim wschody słońca. Wiele grzbietów na niedocenianych pogórzach jest odsłonię...
Poranek na Kobylnicy i okolicach na Pogórzu Rożnowskim
Wczorajszy dzień - 5 czerwca, zaowocował w przepiękną pogodę. Bezchmurne niebo, fantastyczna widoczność i wolny czas skusiły nas do wyjazdu na Pogórze Rożnowskie. Nie było to daleko od domu, bo ty...