Wymarzona środa na szlaku | Niemcowa, Wielki Rogacz, Przełęcz Żłobki i wspaniałe widoki na Tatry

Po dzisiejszej wizycie w Beskidzie Sądeckim możemy powiedzieć, że to była wymarzona środa na szlaku. Trafiliśmy na najładniejszy dzień pod względem widokowym z całego tygodnia. W centrum uwagi i w kadrze naszego obiektywu królowały Tatry. Beskid Sądecki słynie z pięknych widoków na najwyższe góry w Polsce i to dziś się potwierdziło. Najlepsze widoki mieliśmy dzisiaj z Niemcowej, Wielkiego Rogacza i Przełęczy Żłobki. Niedługo dokładny opis tego przejścia na trasie: Roztoka Ryterska – Niemcowa – Wielki Rogacz – Przełęcz Żłobki – Roztoka Ryterska.

Zachęcamy Cię do odwiedzin naszych stron na FacebookuInstagramieTwitterze i Google+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl oraz wsparcia naszej pracy. Komentuj i polecaj znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.

Beskid Sądecki: Wschód słońca na Jaworzynie Krynickiej
Po artykule z wędrówki na Jaworzynę Krynicką, o którym mogliście przeczytać TUTAJ, tym razem mamy dla Was krótki filmik z tego co spotkaliśmy będąc u góry. Pamiętajcie jednak, że ani zdjęcia ani filmi...
Beskid Sądecki: Przełęcz Gromadzka – Mały Rogacz – Wielki Rogacz – Radziejowa
Ostatnia niedziela - 12 lutego należała do Radziejowej w Beskidzie Sądeckim. Od dłuższego czasu nie gościliśmy na szlaku, bo od 21 stycznia. Także 3 tygodnie bez gór spowodowane natłokiem obowiązków p...
10 pomysłów na wakacyjną wycieczkę w góry
Wakacje trwają, a Ty nie masz pomysłu na wycieczkę w góry? Oto 10 naszych propozycji na wędrówkę w różnej części gór. Zakładamy, że jesteś w takim miejscu, że znajdziesz coś dla siebie. Są to wycieczk...
Wyjście na Eliaszówkę i dalej na Rogacze i Niemcową
Kilka dni temu - 15 listopada wybraliśmy się w Beskid Sądecki na szczyt, na którym jeszcze nigdy nie byliśmy - na Eliaszówkę. Jest ona zlokalizowana w pobliżu miejscowości Piwniczna-Zdrój, lub jak k...
Beskid Sądecki: Krynica-Zdrój – Jaworzyna Krynicka – Drabiakówka – Krynica-Zdrój...
21 maja ruszamy w Beskid Sądecki wczesnym rankiem, żeby ominąć korki, które można spotkać przy wjeździe do Nowego Sącza od strony Krakowa. Przejeżdżamy spokojnie całe miasto i kierujemy się przez okol...