Wymarzona środa na szlaku | Niemcowa, Wielki Rogacz, Przełęcz Żłobki i wspaniałe widoki na Tatry

Po dzisiejszej wizycie w Beskidzie Sądeckim możemy powiedzieć, że to była wymarzona środa na szlaku. Trafiliśmy na najładniejszy dzień pod względem widokowym z całego tygodnia. W centrum uwagi i w kadrze naszego obiektywu królowały Tatry. Beskid Sądecki słynie z pięknych widoków na najwyższe góry w Polsce i to dziś się potwierdziło. Najlepsze widoki mieliśmy dzisiaj z Niemcowej, Wielkiego Rogacza i Przełęczy Żłobki. Niedługo dokładny opis tego przejścia na trasie: Roztoka Ryterska – Niemcowa – Wielki Rogacz – Przełęcz Żłobki – Roztoka Ryterska.

Zachęcamy Cię do odwiedzin naszych stron na FacebookuInstagramieTwitterze i Google+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl oraz wsparcia naszej pracy. Komentuj i polecaj znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.

Piękna trasa w Beskidzie Sądeckim | Niemcowa i Wielki Rogacz
31.10.2018 | Ostatni dzień października zaplanowaliśmy na szlaku. Wybraliśmy Beskid Sądecki i przejście trasą Roztoka Ryterska - Kiczora - Niemcowa - Wielki Rogacz - Przełęcz Żłobki - Roztoka Ryterska...
Beskid Sądecki: Majestatyczne Tatry z Przehyby i Radziejowej
Świętowanie zakończenia szkoły średniej można na wiele sposobów. My postanowiliśmy, że uczcimy to udając się na szlak na górską wędrówkę. Prognozy pogody zapowiadały cały tydzień deszczowy z możliwymi...
10 pomysłów na wakacyjną wycieczkę w góry |
Wakacje trwają, a Ty nie masz pomysłu na wycieczkę w góry? Oto 10 naszych propozycji na wędrówkę w różnej części gór. Zakładamy, że jesteś w takim miejscu, że znajdziesz coś dla siebie. Są to wycieczk...
Beskid Sądecki: Rytro – Schronisko Cyrla – Makowica
Siedziałem w samochodzie i myślami byłem już w Krościenku nad Dunajcem, z którego miałem iść na Dzwonkówkę i Bereśnik. Sam nie wiem czemu w ostatniej chwili zmieniłem plany i w Starym Sączu pokierował...
Beskid Sądecki: Najkrótszy i najłatwiejszy szlak na Koziarz
Dziś przedstawiam Ci według nas najkrótszy i najłatwiejszy szlak, którym można dostać się na Koziarz od samochodu. Byliśmy tam kilka dni temu, a wędrując z dzieckiem dokładniej planujemy wycieczkę, dl...