Sesja zdjęciowa w Małopolsce – Fotograf Nowy Sącz

Ta sesja zdjęciowa musiała się udać. To był przepiękny wieczór spędzony w cudownym miejscu z Natalią i Michałem, którzy w minioną sobotę mieli swój dzień. Na zdjęcia ślubne w plenerze wybraliśmy się na Podhale, skąd można oglądać wspaniałe widoki na Tatry, Beskidy, Gorce i Pieniny. Nie byliśmy pewni pogody, ponieważ od początku tygodnia płatała figle. W Tatrach nawet spadł śnieg, dlatego odczuwalna temperatura wynosiła zaledwie kilka stopni.

Gdzie z Nowego Sącza na plener ślubny? Sesja zdjęciowa na Podhalu

Nasza Para Młoda mieszka na terenie powiatu nowosądeckiego, dlatego zaproponowaliśmy im miejsce na zdjęcia w kierunku gór. Tam właśnie też uwielbiamy robić zdjęcia. Pojechaliśmy na miejsce w trójkę. Z bohaterami wieczora, których za chwilę obejrzysz, spotkaliśmy się na parkingu na Przełęczy Snozka przy drodze głównej numer 969, Krościenko nad Dunajcem – Nowy Targ. Już tam można było zobaczyć, że to będzie udany wieczór. Razem przejechaliśmy w kierunku Czorsztyna. Zatrzymaliśmy się na poboczu i ruszyliśmy w plener zdjęciowy. Mateusz z Mają zostali u góry, bo mała jeszcze spała.

Sesja zdjęciowa w Małopolsce nad Czorsztynem

Fotograf i kamerzysta Nowy Sącz

Bardzo się cieszymy, że z wśród tylu fotografów i kamerzystów z Nowego Sącza, Brzeska, Limanowej czy Gorlic, Para Młoda, zdecydowała się właśnie na nasze usługi. Więcej naszych realizacji ślubnych można obejrzeć na stronie firmowej z naszym portfolio. Jeśli zastanawiasz się nad wyborem fotografa i kamerzysty z Nowego Sącza i okolic to zapraszamy do nas. Działamy na terenie całej Polski, dlatego wyjazd poza granicę Małopolski nie jest nam obcy. A jeśli obejrzysz naszego bloga podróżniczego, to przekonasz się, że wiele pięknych miejsc odwiedziliśmy i większość z nich idealnie nadaje się na zdjęcia ślubne.

AMGrzegorzek Fotografia i Filmowanie

Wchodząc w powyższy link na stronę AMGrzegorzek Fotografia i Filmowanie obejrzysz nasze realizacje fotograficzne i filmowe. Tutaj na blogu znajduje się specjalna zakładka związana ze ślubami, do której serdecznie zapraszamy. A teraz przenosimy Cię na górski szlak, którym przeszliśmy wspólnie z Natalią i Michałem. Kilka stopni ciepła, wiejący wiatr i zachodzące słońce…