Sprawdzone noclegi w Polsce, które polecamy | Aktualizacja – czerwiec 2019

Podczas naszej 8-letniej podróży, odwiedziliśmy już ponad 100 miejsc noclegowych w Polsce. Ostatnio pomyśleliśmy, że warto stworzyć na blogu taką listę oraz mapę polecanych przez nas miejsc. Jednak jak prześledziliśmy te noclegi, w których spaliśmy to niezbyt wiele z nich nadaje się do polecenia. Na obecną chwilę szczerze możemy polecić 2 noclegi. Mamy nadzieję, że w przyszłości będzie się to zmieniać i lista ta będzie się zapełniać. Na pewno po drodze sobie coś jeszcze przypomnimy. Przy ocenie noclegu braliśmy pod uwagę stosunek jakości do ceny oraz podejście właścicieli do nas podczas pobytu. Lokalizacja miała dla nas drugorzędne znaczenie, ponieważ wszędzie jeździmy samochodem. Przy opisie danego miejsca noclegowego będziemy jednak to oceniać, bo to jest dla dużej grupy osób bardzo ważne kryterium.

Polecane noclegi

Pokoje u Ewy w Ujsołach

Do Pani Ewy jeździmy prawie co roku od kilku lat. To dla nas drugi dom jeśli wyjeżdżamy w Beskid Żywiecki. To pierwsze miejsce, które możemy z czystym sercem polecić każdemu i wiemy, że nikt się na nim nie zawiedzie. Ceny nie są wygórowane, a pokoje i łazienki zadbane oraz czyste. W pokoju jest TV oraz WIFI. W domu jest także w pełni wyposażona kuchnia, w której można przygotować własne posiłki. Wszyscy chętni mogą zamówić jedzenie u mamy Pani Ewy w domu wyżej. Jedliśmy w minionym roku tam obiady i były przepyszne. Tylko takie duże porcje, że nie można zjeść. 🙂 3 domy niżej znajduje się piekarnia, a do najbliższego sklepu jest około 1000 metrów. W pobliżu jest przystanek i szlaki turystyczne na Rysiankę czy Wielką Rycerzową. Adres: ul. Za borem 33, 34-371 Ujsoły, telefon: 501-280-120. Strona internetowa obiektu dostępna tutaj

Agroturystyka Za Lasem w Lubatowej

Jeśli jedziemy w Beskid Niski to głównie do Pani Marty do Lubatowej. Tam w cichym i spokojnym miejscu za lasem znajduje się agroturystyka, którą bardzo polecamy. Miejsc noclegowych jest tylko kilka. Pokoje są z łazienką w środku lub na korytarzu. Jest WIFI oraz TV. Co dla nas bardzo ważne można samemu przyrządzić jedzenie w ogólnodostępnej kuchni. Dom znajduje się tuż przy czerwonym Głównym Szlaku Beskidzkim, 2 kilometry od centrum. Blisko jest do Iwonicza-Zdroju i na Przymiarki. Adres: Lubatowa  400a, 38-440 Iwonicz-Zdrój, telefon: 506-726-020. Strona internetowa obiektu dostępna tutaj

Pokoje Gościnne Pod Aniołami w Olsztynie

Niedawno mieliśmy okazję nocować w kwaterze, którą śmiało możemy Ci polecić, jeśli będziesz na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej. To miejsce bardzo pozytywnie nas zaskoczyło, jeśli chodzi o czystość i wyposażenie kuchni. Spaliśmy w pokoju „pod srebrnym aniołem”. Był to pokój 3-osobowy z łazienką, TV, WIFI i wyjściem na balkon z widokiem na olsztyński zamek. Zawsze cenimy jak w obiekcie jest kuchnia, a jeszcze bardziej nas cieszy jeśli jest dobrze wyposażona. 2 lodówki, płyta indukcyjna, garnki, patelnie, itp., przyprawy, kawa, herbata. Dodatkowo do pokoju dostaliśmy łóżeczko dla Mai. Kosze są codziennie opróżniane, a kuchnia jest sprzątana. Mogliśmy także skorzystać z wanienki oraz huśtawki pokojowej. Przed domem znajduje się bezpieczny, ogrodzony parking oraz ogród. Dobra lokalizacja przy szlakach. Gospodyni bardzo konkretna i pomocna. Już podczas rezerwacji telefonicznej nie trzeba było się dopytywać co jest w kwaterze tylko sama opowiadała. Spędziliśmy tam kilka dni i na pewno jeszcze tam wrócimy. Płaciliśmy 40 złotych za osobę na dobę. Maja nocowała bezpłatnie. Adres: Botaniczna 51, 42-256 Olsztyn, telefon: 533-176-157. Strona internetowa obiektu dostępna tutaj

Pod Skrzydłami Podlasia w Siemiatyczach

Pod Skrzydłami Podlasia w Siemiatyczach odwiedziliśmy podróżując po wschodniej Polsce. Zatrzymaliśmy się tylko na jedną noc, bo byliśmy tam tylko przejazdem i szukaliśmy czegoś w miarę taniego, ale też ładnie wyglądającego na zdjęciach. Gdy zajechaliśmy na miejsce to Pani Edyta bardzo ciepło nas przyjęła. Poczęstowała herbatką i ciasteczkami. Opowiedziała o swojej pasji, którą jest latanie na paralotni. Okazało się, że również podróżuje. Niby Siemiatyczne, miasto, hałas, a w pokoju było bardzo cicho. Mieliśmy swój kącik na 1 piętrze. W pokoju znajdowały się: łóżko, szafa i biurko. Oprócz tego mieliśmy dostęp do Internetu. Łazienka była na korytarzu, a w pełni wyposażona kuchnia piętro niżej. Przed budynkiem znajduje się bezpieczny, zamykany parking. Pierwszy raz otworzyliśmy sobie okno na noc, bo ta była bardzo ciepła. Rano wstaliśmy wyspani jak nigdy. Dawno tak dobrze się nie czuliśmy. Adres: Kilińskiego 29, 17-300 Siemiatycze, telefon: 796 822 511. Strona internetowa obiektu dostępna tutaj

Prowadzisz obiekt noclegowy na terenie Polski i chcesz żebyśmy Cię odwiedzili? Napisz na mateusz@mynaszlaku.pl i dołącz do listy polecanych przez nas obiektów noclegowych.