Nasze wyprawy

Znajdziesz tutaj nasze wyprawy uporządkowane chronologicznie. Nasze podróżowanie rozpoczęliśmy „na poważnie” w 2012 roku i wtedy także rozpoczęliśmy blogowanie. Przez 10 lat zwiedzaliśmy Polskę, jeżdżąc z północy na południe i z zachodu na wschód. W tym czasie odwiedziliśmy prawie 900 ciekawych miejsc w naszym kraju. Do tego dochodziły krótkie wycieczki do Czech czy na Słowację. Od 2022 roku zaczęliśmy wyjeżdżać za granicę i przez 2 lata odwiedziliśmy 24 państwa.

Góra Żar

Zwiedzanie Polski 2012-…

Cały czas odkrywamy Polskę. Od 2018 roku z dzieckiem. Przeszliśmy z dzieckiem już ponad 280 górskich szlaków.

Szlak Orlich Gniazd

Szlak Orlich Gniazd 2019

W 2019 roku przeszliśmy z rocznym dzieckiem Szlak Orlich Gniazd – ponad 160 kilometrów z Krakowa do Częstochowy. 9-dni wędrówki z plecakiem.

Chorwacja 2022

W maju 2022 roku wyruszyliśmy w podróż do Chorwacji nad Morze Adriatyckie. Naszym głównym celem było zdobycie najwyższego szczytu Chorwacji – Dinarę do Korony Europy. Udało się to zrobić po ponad 5. godzinach marszu. Startowaliśmy o godzinie 3 w nocy z dzieckiem w nosidełku.

Dolomity

Włochy – Dolomity 2022

W listopadzie 2022 roku ruszyliśmy na trekking we włoskie Dolomity. Zakochaliśmy się w tych górach. Tuż po naszym przyjeździe spadł śnieg, więc było bardzo malowniczo.

Chorwacja – Istria 2022

Drugi raz pojechaliśmy do Chorwacji. Tym razem podróżowaliśmy na Półwysep Istria. Po drodze odkryliśmy ciekawe miejsca w Austrii i na Słowacji.

Chorwacja

Chorwacja – Dalmacja 2023

Trzeci raz podróżowaliśmy do Chorwacji, żeby dokończyć zwiedzanie całego wybrzeża. Przejechaliśmy przez Dalmację i dojechaliśmy do najdalej wysuniętego punktu na południe.

Apeniny

Włochy i San Marino 2023

W 2023 roku pojechaliśmy do Włoch. Naszym głównym celem były wędrówki po Apeninach, jednak odwiedziliśmy także wiele innych ciekawych miejsc we Włoszech. Byliśmy także w San Marino.

Słowenia – Triglavski Park Narodowy 2023

Byliśmy również w Słowenii i odkrywaliśmy piękne miejsca w Triglavskim Parku Narodowym.

Czechy 2023

W maju pojechaliśmy na objazdówkę po Czechach. Objechaliśmy niemalże cały kraj. Skupialiśmy się na miejscach znajdujących się poza utartym szlakiem.

Austria i Niemcy – Alpy 2023

W lipcu pojechaliśmy w Alpy do Austrii i Niemiec. Zdobyliśmy między innymi najwyższy szczyt Niemiec – Zugspitze.

Rumunia 2023

Rumunia to jedno z naszych odkryć. Pojechaliśmy tam jesienią. Pomarańczowe kolory gór urzekały nas na każdym kroku.

Dookoła Półwyspu Iberyjskiego 2023

W listopadzie ruszyliśmy na ponad miesięczną podróż dookoła Półwyspu Iberyjskiego. Przejechaliśmy przez Czechy, Niemcy i Francję, żeby dotrzeć do Hiszpanii. A tam kierowaliśmy się na Gibraltar i dalej na Portugalię. Zakończyliśmy w Andorze. Odwiedziliśmy ponad 100 ciekawych miejsc. Była to nasza podróż życia.

Malta i Gozo 2024

W kwietniu polecieliśmy na Maltę. Spędziliśmy tam 9 dni. Wybraliśmy się również na wycieczkę na Gozo.

Niemcy, Francja i Szwajcaria 2024

Na przełomie czerwca i lipca ruszyliśmy w podróż pod Mont Blanc. Dotarliśmy na 3842 m n.p.m., zobaczyliśmy najwyższą górę w Alpach, wędrowaliśmy górskimi szlakami, wąwozami i oglądaliśmy wspaniałe widoki z wysokogórskich przełęczy.

Chcesz, żeby Twoja firma została patronem kolejnej naszej podróży? Napisz na kontakt@mynaszlaku.pl