Beskid Wyspowy: W górach inny jest świat, czyli ocean chmur pod Jaworzem

Jak jechaliśmy dzisiejszego poranka w góry to wiedzieliśmy co może nas u góry spotkać. Prognozy zapowiadały poziom chmur na poziomie 500-600 m n.p.m. więc położony o 300 metrów wyżej Jaworz powinien znajdować się ponad chmurami. Faktycznie tak było, jednak te dopiero pod koniec postanowiły odpuścić i zostały w dole. Dalekich obserwacji może nie było, jednak wrzesień i występujące inwersje o poranku potrafią zachwycić. Wszystko było w dolinach szczelnie zakryte gęstymi chmurami, a ponad nimi wystawały tylko czubki poszczególnych wzniesień.

Zachęcamy Cię do odwiedzin naszych stron na Facebooku, InstagramieTwitterze i Google+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl. Komentuj i polecaj znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.

Angelika i Mateusz :)

Beskid Wyspowy: Na czarnym szlaku z Laskowej na Korab
Tydzień pięknych pogodnych dni trwa więc w każdy z nich staramy się być na szlaku, chociaż na kilka chwil. Tak samo właśnie czynimy w dzisiejszy poranek i jedziemy do Laskowej skąd kierujemy się szlak...
Beskid Wyspowy: Białowodzka Góra w pewien wrześniowy poranek
Wczoraj w górach mieliśmy fantastyczną przejrzystość powietrza co pozwoliło na dalekie obserwacje. Na przykład z Zamku w Chęcinach można było obejrzeć Tatry oddalone w linii prostej o 188 kilometrów. ...
Beskid Wyspowy: Białowodzka Góra i wrześniowe inwersje
Zaczęła się jesień, a więc ta pora roku, na którą czeka wielu fotografów. W górach zaczyna robić się kolorowo, poranki bywają malownicze poprzez mgły zalegające w dolinach. Czasem zdarzy się tak, że w...
Samotna wyprawa na Jaworz w sobotni poranek
Rozpoczął się sierpień. Gdzie można lepiej rozpocząć miesiąc jak nie w górach ?. Tym razem sam, bez Angeliki wybrałem się na jedną z moich ulubionych gór, na Jaworz. W tym dniu wybieraliśmy się na w...
od Szczytu do Szczytu: Król Jaworz o wschodzie słońca
Jeśli nie znudziły Wam się jeszcze nasze relacje z poranków na Jaworzu to mamy dla Was kolejny odcinek z tej serii. Byliśmy ostatnio tam 1 listopada i postanowiliśmy udać się także wczoraj. Kolejny ...