Beskid Wyspowy: W górach inny jest świat, czyli ocean chmur pod Jaworzem

Jak jechaliśmy dzisiejszego poranka w góry to wiedzieliśmy co może nas u góry spotkać. Prognozy zapowiadały poziom chmur na poziomie 500-600 m n.p.m. więc położony o 300 metrów wyżej Jaworz powinien znajdować się ponad chmurami. Faktycznie tak było, jednak te dopiero pod koniec postanowiły odpuścić i zostały w dole. Dalekich obserwacji może nie było, jednak wrzesień i występujące inwersje o poranku potrafią zachwycić. Wszystko było w dolinach szczelnie zakryte gęstymi chmurami, a ponad nimi wystawały tylko czubki poszczególnych wzniesień.

Zachęcamy Cię do odwiedzin naszych stron na Facebooku, InstagramieTwitterze i Google+, śledzenia kanału na YouTubie, a także do powracania na www.mynaszlaku.pl. Komentuj i polecaj znajomym. Niech oni również dowiedzą się o naszym blogu.

Angelika i Mateusz :)

Beskid Wyspowy: Białowodzka Góra i wrześniowe inwersje
Zaczęła się jesień, a więc ta pora roku, na którą czeka wielu fotografów. W górach zaczyna robić się kolorowo, poranki bywają malownicze poprzez mgły zalegające w dolinach. Czasem zdarzy się tak, że w...
Beskid Wyspowy: Piękny poranek pod Jaworzem
18 grudnia wybraliśmy się w Beskid Wyspowy, żeby spędzić poranek na wieży widokowej pod Jaworzem w Paśmie Łososińskim. U nas w domu za oknem nie było nic widać, tylko mgła, jednak wiedzieliśmy, że tam...
Beskid Sądecki: Koziarz w porannych promieniach słońca
Dzisiaj w nocy postanowiliśmy wybrać się w Beskid Sądecki na wschód słońca na Koziarz, gdzie od jakiegoś czasu znajduje się wieża widokowa. Po dwóch poprzednich pechowych razach pogodowych teraz ...
Beskid Sądecki: Eliaszówka o wschodzie słońca inna niż zawsze
Kilka dni temu w środę (23.08.2017) ruszyliśmy nad ranem w Beskid Sądecki na Eliaszówkę, żeby obejrzeć wschód słońca z wieży widokowej. Wszystko prawie się udało. Był Beskid, była Eliaszówka, nawet wi...
Pogórze Wiśnickie: W piątkowy wieczór z Iwkowej na Szpilówkę
Dzisiaj pod koniec dnia wybraliśmy się na Pogórze Wiśnickie, żeby przespacerować się z Iwkowej na Szpilówkę czerwoną ścieżką przyrodniczą. Tak jak się spodziewaliśmy na szlaku nie spotkaliśmy nikogo, ...