73 porady dla właścicieli obiektów noclegowych. Stwórz przyjazny nocleg dla swoich gości
Prowadzisz obiekt noclegowy i chcesz pozyskiwać nowych klientów? Szukasz pomysłów, aby ulepszyć swój nocleg? Jakie działania podjąć, aby ludzie do Ciebie wracali?
Przygotowaliśmy poradnik dla właścicieli obiektów noclegowych, w którym znajdują się 73 porady pomagające stworzyć przyjazny nocleg dla swoich gości i wyróżnić się na tle innych. Opisaliśmy w nim nasze spostrzeżenia dotyczące obiektów noclegowych, które odwiedziliśmy podczas naszych 11-letnich podróży. Od 2018 roku podróżujemy z dzieckiem, dlatego przy wyborze odpowiedniej kwatery zwracamy również uwagę na najmłodszego członka naszej ekipy.
Podczas naszych podróży odwiedziliśmy już ponad 300 różnych obiektów noclegowych – hoteli, apartamentów, pensjonatów, agroturystyk czy moteli w Polsce i Europie. Spaliśmy w różnych miejscach, a że nie podróżujemy kamperem i nie śpimy pod namiotami, to zawsze szukamy noclegów pod dachem. Podczas ostatniego pobytu w Chorwacji pomyśleliśmy, że warto stworzyć taki poradnik, który pozwoli Ci dostosować swój obiekt pod przyjeżdżających gości.
Co jest zaletą tego ebooka?
- Przewodnik napisany jest przez ludzi, którzy odwiedzili już ponad 300 różnych obiektów noclegowych – hoteli, apartamentów, pensjonatów, agroturystyk czy moteli w Polsce i Europie.
- Znajdują się w nim same konkrety bez lania wody.
- Ebook jest napisany prostym i przyjaznym językiem.
- Wszystkie wskazówki masz w jednym miejscu.
- Z tymi poradami możesz poprawić wizerunek swojego noclegu i sprawić, by stał się przyjemniejszy dla odwiedzających.
Uwaga! Kupując ebook dołączasz do naszej listy mailingowej. Jeśli pojawi się jakaś kolejna wskazówka, to wyślemy newsletter.
Stwórz nocleg przyjazny dla gości – poradnik hotelarza
Odwiedzając obiekty noclegowe widzieliśmy naprawdę bardzo wiele. Spotkaliśmy się z różnymi sytuacjami. Od pięknego pachnącego pokoju, przez nieposprzątane mieszkanie po pajęczyny, zimną wodę i brudną pościel. W poradniku znajdziesz tipy, wskazówki od praktyków, czyli osób, które wiele podróżują i nocują pod dachem u różnych ludzi. Dzięki nim znajdziesz nowych klientów i sprawisz, że będą do Ciebie wracać oraz polecać znajomym.
Co znajdziesz w poradniku?
73 wskazówki dotyczące stworzenia przyjemnego obiektu noclegowego. Np. 25 porada jest taka.
25.OPIEKA NAD GOŚĆMI W DNIU PRZYJAZDU
W dniu przyjazdu gości około godziny 8 rano napisz SMS i e-mail o takiej lub podobnej treści „Dzień dobry. Będzie nam miło Cię dziś gościć. Jeśli pokój będzie gotowy, to napiszę wiadomość”. Przesyłam lokalizację, dzięki której spokojnie do nas trafisz. Wiadomość o gotowym pokoju napisz godzinę przed rozpoczęciem doby hotelowej. Możesz wysłać wtedy wiadomość „Twój pokój jest już gotowy. Czekamy na Ciebie„. Pamiętaj o wysłaniu SMS, ponieważ ktoś może nie mieć Internetu i nie dojdzie mu e-mail bądź wiadomość na Booking.
Wskazówka 14 jest taka.
14.DARMOWE PRZEWODNIKI PO OKOLICY
Zadbaj o przewodniki po okolicy. Dostaniesz je bezpłatnie np. w Informacji Turystycznej, gminie lub urzędzie miasta. Weź więcej i umieść je np. w specjalnym koszyku na korytarzu. Możesz również zostawić kilka sztuk w każdym pokoju. W Internecie są dostępne różne materiały, które można zakupić.
Specjalna grupa dla posiadaczy naszego poradnika
Osoby, które otrzymają nasz poradnik, będą mogły dołączyć do specjalnej prywatnej grupy na Facebooku, w której będzie można wymienić się doświadczeniami, zapytać na temat noclegów itd.
Jak otrzymać poradnik w formacie PDF?
Jeśli chcesz otrzymać poradnik, to wesprzyj naszą blogową zrzutkę dotyczącą rozwoju bloga kwotą minimum 39 złotych. Wpłać TUTAJ. Podaj poprawny e-mail przy wpłacaniu.