Podróżnicze i blogowe podsumowanie. Co przyniósł 2021 rok?

To był naprawdę dobry i szalony rok!

• Ponad 2 miesiące w podróży z dzieckiem,
  • 212 nowych wpisów na blogu,
  • 3 100 000 czytelników i 6 300 000 odsłon bloga,
  • 2 miejsce w największym rankingu blogów podróżniczych w Polsce,
  • 3 miejsce w 4. Turystycznych Mistrzostwach Blogerów,
  • Rozwój kanałów w social media,
  • Nowe filmy na YouTube.

To był naprawdę dobry rok!

Jeśli chodzi o życie zawodowe i życie w podróży. Był on dla nas bardzo szalony. Jak wiesz, pracujemy na ślubach. Fotografujemy i filmujemy. Ten rok był specyficzny. Sporo wesel z 2020 roku mieliśmy przełożonych na 2021. Wesela w soboty, niedziele, wesela w tygodniu. Mieliśmy masę pracy, dlatego musieliśmy ograniczyć wyjazdy. Mimo to, udało się spędzić ponad 2 miesiące w podróży i sporo zobaczyć.

W podróży po Polsce

Kontynuowaliśmy naszą podróż po Polsce. Rozpoczęliśmy 1 stycznia od powitania roku w Beskidzie Wyspowym na Cichoniu. W styczniu odwiedzaliśmy te miejsca bliżej naszego domu. Przygotowaliśmy artykuł o ciekawych miejscach pod Krakowem, które warto zobaczyć. Cieszył się sporym zainteresowaniem. Pisaliśmy o Polsce. W 2021 roku na bloga dodaliśmy 212 podróżniczych wpisów. Promowaliśmy naszą małą ojczyznę, czyli Iwkową, za co otrzymaliśmy wyróżnienie w konkursie „Człowiek Roku i Firma Roku”.

2 miejsce w Rankingu Blogów Podróżniczych

W lutym dostaliśmy informację, że zajęliśmy 2 miejsce w największym Rankingu Blogów Podróżniczych w Polsce, tworzonym przez CroLove.pl. Pod koniec miesiąca ruszyliśmy na kilkunastodniową podróż po województwie zachodniopomorskim. Na Pomorzu Zachodnim spędziliśmy 18 dni, odkrywając znane i mniej znane miejsca. Z tego wyjazdu przygotowaliśmy ponad 50 wpisów.

Nowe szlaki i szczyty

Poznaliśmy nowe szlaki w polskich górach i zdobyliśmy jeszcze dla nas nieznane szczyty. Sporo wędrowaliśmy po Tatrach, Bieszczadach i Górach Sanocko-Turczańskich. Byliśmy zachwyceni Pogórzem Przemyskim.

• Z roczną Mają byliśmy 3 miesiące w podróży.

Wycieczki rowerowe!

Zaczęliśmy jeździć na rowerach! Kupiliśmy w końcu bagażnik do naszego samochodu, czym otworzyliśmy sobie możliwość wycieczek rowerowych. Byliśmy na Velo Dunajec, w Lasach Janowskich, Lasach Kozłowieckich i Poleskim Parku Narodowym. Odwiedziliśmy Krainę Górnej Odry, czyli okolice Raciborza i Wodzisławia Śląskiego.

3 miejsce w Turystycznych Mistrzostwach Blogerów

W tym roku zgłosiliśmy się do Turystycznych Mistrzostw Blogerów organizowanych przez Polską Organizację Turystyczną. Chcieliśmy reprezentować Małopolskę, z której pochodzimy. Kapituła przyznała nam województwo świętokrzyskie (nasz drugi wybór). Jak zobaczyliśmy obsadę mistrzostw, to wiedzieliśmy, że będzie bardzo wysoki poziom. Udało się zająć 3 miejsce! Kilkanaście dni jeździliśmy po województwie świętokrzyskim i zbieraliśmy materiały do wpisów. Zrobiliśmy wysokiej jakości 2 wpisy 1 film o nieoczywistych miejscach. Pojechaliśmy do Warszawy po odbiór nagrody.

Śluby i wesela

Wydaliśmy wszystkie reportaże zdjęciowo-filmowe naszym Parom Młodym z 2021 roku. Sporo tego było. Do tego dochodziły liczne sesje zdjęciowe – narzeczeńskie, chrzty, portretowe, dziecięce. Naszych klientów zabieraliśmy na ślubne plenery w piękne miejsca.

Współprace i prelekcje

Mimo kolejnego covidowego roku wygłosiliśmy sporo różnych podróżniczych prelekcji – w szkołach, firmach i na spotkaniach biznesowych w różnych częściach Polski. Poznaliśmy przy tym wielu fajnych ludzi. Mieliśmy wiele ofert przy współpracach blogowych, jednak wybraliśmy tylko kilka z nich – najlepszych dla nas i naszych czytelników.

Co przyniesie 2022 rok?

Zakończyliśmy szalony rok i już planujemy kolejny. Tym razem nasze wyjazdy będziemy planować od A do Z. Zawsze wybieraliśmy miejsca spontanicznie. W 2022 roku chcemy na dobre odwiedzić województwo warmińsko-mazurskie oraz lubuskie, ponieważ to biała plama na naszej mapie podróży.

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!